15 jaar geleden gekocht als eerste echte horloge. Gaat daarom ook nooit weg, al draag ik hem zelden, eigenlijk alleen als (vakantie) beater.
Hahaha Ed….Je hebt het lekker te pakken

![]()
Gaat lekker Ed met die (TAG) Heuers van je!!
![]()
Middagswitch naar de early '80s Heuer 1000 FL, met een nieuw bandje. Vind 't wel een goeie combi. Jullie?
En, even een NA-topic gemaakt, voor de Glassbox…
Doorpakken heet dat ![]()

Good day, gents! ![]()
Hier (ook) even 'n plaatje van m’n 39mm driewijzer Carrera, die ik al een tijd heb en dus de Carrera Glassbox (ook in 39mm), die er onlangs bijkwam.
Ondanks de, wederom, tegenvallende resultaten van Max, toch een fijne zondag nog! ![]()
De witte Carrera is mooi, maar de Glassbox is toch echt wel een niveau hoger hoor!
Wat een beauty!
Overigens was ik vorige week in Roermond bij de TH Boutique en mijn contact daar gaf idd aan dat de groene Glassbox op zowel leer als staal medio juni/juli tegen een outlet prijs te koop is aldaar. En hij sluit niet uit dat meerdere modellen van de glassbox zullen volgen.
Thanks! En, zou wat zijn. Ik vind namelijk dat de Glassbox-modellen nu gewoon heel reëel geprijsd zijn. Maar voor een outletprijsje is er gewoon helemaal geen ander horloge meer dat überhaubt in de buurt komt, qua prijs/kwaliteit/praktisch draagcomfort/heritage/looks. ![]()
Ik ben jaloers! Wat een mooie set zo
Mijn gedachte! Ik heb aangegeven dat een blauwe of zilveren dial aan mij verkocht mag worden hahaha
Dankjewel! ![]()
Goed in de gaten houden!
![]()
Nice. Vette moondust!