Komt niet in mijn vocabulaire voor.
Zal in de bijgevoegde handleidingsboekjes van tag Heuer toch ook wel staan met wat voor nauwkeurigheid het horloge ongeveer loopt? 7 a 8 min is iig zoals al meer gezegd onacceptabel
Jammer voor je. Het is nochtans een logische evolutie in de horlogewereld. Kijk maar naar Seiko en de 9f… bijvoorbeeld.
Dat heet evolutie en vernieuwing.
Nou nee hoor 7 minuten per dag is een onacceptabele afwijking. TagHeuer is een afgetakeld merk die de kantjes ervanaf loopt.
RLC zit je gewoon te jennen
Dit is sowieso niet acceptabel. Kan me niet voorstellen dat tag dit echt ok vindt.
Als dat plastic ook z’n nut bewijst met de tijd, helemaal goed.
Sorry meneer Vader maar uw hele hoofd en torso is van plastic, dus dit klinkt niet erg geloofwaardig.
(Ik doe nu een schietgebedje dat mijn luchtpijp niet op afstand dichtgeknepen wordt)
Daarmee impliceer je dat ze dat al eerder niet deden. TH heeft zich aardig een weg omhoog gebaand de afgelopen decenia.
Heuer was legendarisch. Tag Heuer matig. De laatste paar jaar doen ze weer redelijk hun best en komt er ook af en toe wat moois en degelijks voorbij.
Ik heb niet zoveel moeite met Tag. If the price is right…
Ik vind ze vooral overpriced en te groot… maar de aquaracer vind ik tof.
Heuer was fantastisch.
Ach… ik ken vrouwen van plastic die heel veel space innemen, veel meer kosten dan 2k en je niet eens kunnen vertellen hoelaat het is
Qua ontwerpen zeker. Maar verder?
Wat moeten ze meer doen dan?
Ik ben geen uurwerkenfetisjist.
Voor mij; form over function met horloges.
Dingen ontwikkelen, eigen uurwerken maken, bijzondere kwaliteit etc etc. Ze hebben zich nooit onderscheden door wat er van binnen zat. Waarom mensen dan nu zo verbaasd zijn over een plastic spacer of dat er een ETA in zit.
Als dat een criterium is kan je zoveel merken afknallen.
Breitling, IWC, ouwe Tudor, Omega (ok, die laatste is pushing it)…
Ik stoor me echt niet aan een plastic spacer in een horloge, ik gewoon een heel geschikt materiaal.
Als je tegenwoordig de motorkap van een auto open trekt zie je ook alleen maar plastic. Maak je je daar ook druk over?
kittykaty is back😘
Veel modellen van Tag Heuer vind ik nog steeds mooi, maar nog een aanschaffen zal niet zo snel gebeuren.
Wel goed te lezen dat ik niet de enige ben die het onacceptabel vindt. Vond de ad dat destijds ook maar. Voor mij is het case closed, horloge is inmiddels enkele jaren oud dus zal weinig meer kunnen bereiken. En die ad heeft klant minder, maar dat is ook bekend en malen ze echt niet om. Soms absurd hoe het gaat…