Te klein, of ...nix mis mee

Staat prima :+1:

Ik heb zelf 18.5/19 "cm en 38-40mm is voor mij de sweet spot.

Alleen mn 43mm Avenger GMT mag blijven :joy:

1 like

Deze Tudor staat je prima dus zeker niet te klein. Gewoon draag wat jij mooi vind en comfortabel zit.

1 like

Ik heb zelf, onder andere, een Tudor Blackbay GMT van 41mm en een Omega Seamaster Planet Ocean van 39.5mm en ondanks een verschil in diameter van maar 1.5mm voelen die totaal verschillend aan.
Of een horloge te groot of te klein is wordt volgens mij door veel meer factoren dan alleen diameter bepaald.
Een diver en een dresser van dezelfde diameter zien en voelen totaal verschillend aan.
Omtrek van je pols maar ook hoe groot je handen zijn bepalen hoe het eruit ziet.
Bij een gelijke diameter maar een verschillende lug to lug voelt en ziet het er ook totaal anders uit.
En het meest belangrijke, waar voel jij je lekker bij.
Als jij met maatje stationsklok wilt rondlopen omdat jij dat mooi vindt is dat jouw zaak.
Andere mensen zullen er altijd wel een mening over hebben.
Maar zoals een oude kapitein eens tegen mij zei: “Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen!”
Dus gewoon dat dragen wat je mooi vindt!

3 likes

Het isgewoon nu een mode trend.
Het moet opeens klein zijn.
En de duikers zijn ook uit de mode.
Doe ik niet aan mee lekker 45 mm en duikers.
Wordt vanzelf weer hip!

2 likes

:100:% mee eens, gewoon kopen and be happy :grin:

2 likes

Niks mis mee. Ik heb ook 19,5 cm polsmaat en draag de AT 41,5, maar ook de Xplorer 1 van 36mm.

1 like

Is eigenlijk al oversized

1 like

Volgens mij went alles, voor jezelf dan. Als je klein draagt en dan naar groter gaat voelt het vaak té groot. Ga je daarna weer terug naar klein dan voelt het vaak té klein. Maar ook daar ben je zo weer aan gewend. Als het voor jou te klein oogt dan kan een stalen band zorgen voor meer aanwezigheid. Ik vind dit horloge je goed staan. En je kan zeker groter hebben, maar het hoeft niet. Lekker man, die opties.

Ik draag ze liefst van 34mm tot en met 39/40mm op mijn 17,5cm pols. Maar heb van de week een 45mm gekocht die ik persoonlijk vind kunnen. Vinden anderen mijn 34mm te klein en die 45mm te groot? Zou kunnen. Maar in deze gevallen gaat het erom wat ik zelf tof vind.

2 likes

Mijn mening. Alles onder de 38/39 mm is voor kinderen en meiden. Maar je moet dragen wat je zelf prettig vindt :smirk:

1 like

Twee punten van mijn kant: 1. een horloge is niet zomaar te klein. Een horloge kan wel te groot zijn, zeker als je luciferpolsen hebt. 2. De mening van anderen zou niet heel relevant moeten zijn voor jouw draagplezier.

1 like

Ervaring leert dat als het gevoel van te klein/ te groot zijn kop heeft opgedaan, dat niet meer zal verdwijnen. Elke keer dat u naar het horloge kijkt zal dat gevoel weer opspelen. In andere woorden, als u dat gevoel heeft is het tijd voor een ander horloge.

3 likes

Wat is te klein of te groot?
Staat je goed.
De ene draagt graag ‘grote’ horloges de andere ‘kleine’ horloges.
Draag ze en geniet ervan :+1:t2:

1 like

Laat je niet gekmaken en laat je je vooral niets aanpraten. Deze maat met jou polsmaat is prima.

Ik heb vrij dunne polsen voor een man. Ik heb al maanden een 36 mm om m’n pols. Voor mij is dit de perfecte maat

1 like

Heel mooi.
Trek je niets van de rest aan want er gaat wel altijd iemand zijn met een andere mening.

Ik vind het mooi en zeker niet te klein :slight_smile:

1 like

Bewust al jaren geleden afgedaan, je weet maar nooit wat je tegenkomt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ferry, je hebt Assie, de grootste schat van je leven! :blush:

1 like

Gezeur
staat je werkelijk goed

of wil je echt 50mm, dat ziet er zo uit op een 19,5 pols :rofl:

1 like

Per-fect

1 like

Vindt het perfect eigenlijk zo.

1 like

Staat je geweldig, je kunt dit zeker hebben