Technische vraag

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=WIS&amp=true

@2006

En doe de groetjes aan je vrouw

2 likes

tenor (4)

4 likes

Heeft gestudeerd of is afgestudeerd

Drs

Kan zij je uitleggen waarom de grootte van de dial geen probleem is dan?

1 like

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=WIS&amp=true

:point_up_2:t2:

Lees dit nou eens. Snappen jullie het dan wel?

2 likes

Hoeft gelukkig niet meer . Is al goed uitgelegd hier. Als je even terugkijkt.

Ik zag na de eerste 10 duidelijke comments nog steeds een verbaasde reactie van jou dus ik wist het ff niet zeker

Klopt maar die tekening van handavinci maakte alles duidelijk

1 like

image

Volgens mijn vrouw bedoelen jullie dit:

Een idiot savant (geleerde dwaas) is iemand met een autistische stoornis en/of mentale retardatie en toch zeer bijzondere geestelijke vermogens op een bepaald terrein. Vaak hebben idiots savants een wiskundig vermogen dat niet-rationeel lijkt. Deze Idiots savants kunnen razendsnel zeer gecompliceerde berekeningen in hun hoofd uitvoeren. Overigens is het wel zo dat hoe complexer de berekeningen zijn, hoe trager het antwoord wordt gegeven. Andere idiots savants hebben een zeer sterk ontwikkeld geheugen voor bepaalde dingen. Ze kennen bijvoorbeeld een hele boekenkast uit het hoofd of kunnen een stuk muziek dat ze jaren geleden hebben gehoord feilloos naspelen. De Schotse schilder Richard Wawro kon uit het geheugen zeer gedetailleerde tekeningen maken en kon zich ook al zijn tekeningen herinneren, terwijl hij verder ernstig geretardeerd en autistisch was.

WATCH idiot savant

Nu moet ik bekennen dat ik het niet zelf heb uitgerekend, ik heb gewoon de berekeningen van de ISS overgenomen, als het fout is, dan hebben zij de fout gemaakt en niet ikšŸ˜€!

Maak daar maar volgens Wikipedia van #copypaste

1 like

Ik ga dit topic maar eens op negeren zetten. Toedels!

2 likes

En dan het verhaal van de vrouw van @2006. Hoe gaan jullie dat rechtbreien? :joy:

2 likes

Niet. Dit kan niet meer serieus zijn.

4 likes

Je probeert het uit te leggen, maar hebt de klok horen luiden enz.
Dat is toch logisch: in zijn horloge staat geen wind!
Niks wiskunde, boerenverstand, ha.

Ik ga een poging doen…

Omdat jij niet zo’n wiskunde knobbel hebt (geen schande) probeerde @handavinci er een leuke draai aan te geven door te zeggen dat je meer verstand hebt van wis-kunde. Waarbij wis staat voor Watch Idiot Savant oftewel horloge-nerd. En omdat we dat allemaal zijn hier (enkele daargelaten) hebben we dus allemaal (jij dus ook) verstand van wis-kunde.

:sweat_smile:

3 likes

Hoppa.

:joy:

1 like