Aquastar Deepstar II
Zie overigens net dat er nieuwe (GMT) modellen van uitkomen; Bulova Introduces New Oceanographer GMT
De reissues van de Heuer Carrera in 36mm zijn in mijn ogen één van de beste reissues ooit. Ondertussen ook al zo oud dat ze zelf vintage geworden zijn (mét tritium).
Plaatje van de zwarte:
Laat maar weten als je dat ook bij je eterna hebt!
Die zijn idd heel mooi! Ook de wit/zilver met blauwe details.
Veel moois in deze draad maar ik vind de Heuer CS3111 zoals @MaartenD net boven postte een van de absoluut mooiste. Staat al jaren op mijn lijstje, helaas de afgelopen jaren boven mijn budget uitgestegen. De Speedy Mk2 racing dial reissue met coax uurwerk is ook een mooie die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Oeh, gedurfde ontwerpen! Vooral die gouden…
Die band is echt een topcombo!
Bulova MIL-SHIPS (re-issue van een prototype uit 1957)
Bulova Oceanographer (Devil Diver, jaren '70)
Seiko S23626J1 - reissue van de golden tuna uit 1978
In 2013 introduceerde Hamilton deze fantastische Khaki Pilot Pioneer Chrono automatic.
De Hamilton Khaki Pilot Pioneer is geïnspireerd op de luchtvaarthorloges uit de jaren 70, die voor de Royal Air Force werden geproduceerd.
Zie onderstaand het origineel.
Indrukwekkend Chris. Prachtige stukken.
De VC en de Sinn zijn voor mij de absolute toppers in dit rijtje. Maar dat wist je al
Tsja, wat is een reissue?
Naar mijn bescheiden mening een klassiek, historisch en/of iconisch horloge van minimaal 25 jaar of ouder, opnieuw uitgebracht in eenzelfde stijl of zo trouw mogelijk aan het origineel met moderne materialen en technieken.
Andere ideeën, suggesties?