Rado behoort sinds 1983 tot de Swatch-groep, ik weet vrij zeker dat het een ETA is. Welke Citizen bedoel je?
De c330 is een caliber met ook 2 kleine lcd’s
Vandaag mag deze weer een dagje uit de horlogedoos en om de pols. Ik blijf 'm meh en leuk vinden tegelijk.
Vind hem leuk! Jaren 70?
Op jouw foto is de digi-tijd gelijk aan de ana-tijd, op de seconde na zo te zien. Worden ze beiden aangedreven door hetzelfde uurwerk of is er een sync-mogelijkheid tussen de uurwerken?
Derde mogelijkheid is dat de uurwerken volledig onafhankelijk zijn en je de tijd handmatig gelijk hebt gezet. Ben wel benieuwd… Vind de uurwerken waarbij ana- en digi-tijd verbonden/afhankelijk zijn erg interessant.
Begin jaren '80 meen ik. Helaas geen koppeling tussen het ana en het digi-deel, ik heb ze gewoon ouderwets met de hand gelijk gezet . Er zit een Miyota TL-11 in dat vziw twee gescheiden delen betreft.
Zover ik weet is de H558 Arnie ook een serie van twee uurwerken. De wijzers worden door de zelfde kroon bediend als de digitale tijd maar werken los van elkaar.
De re-issue heeft dus wel een uurwerk wat beide doet dus als je de tijd instelt draaien de wijzers uit zichzelf naar de op het display ingestelde tijd.
Zeker niet meh
En meteen ook een bijzondere combi, gefelicitijd
En hoppa nog zo’n fraaie
Sanyo, een oudje. Geen kroon. drie zichtbare pushers en een verzonken pusher rechtsboven die je ingedrukt moet houden om de analoge tijd in te stellen.