The rolex that just keeps on giving.

Leuk ding, ik bied €500,-!!

Nee grapje, veel draagplezier van deze mooie ingetogen Rolex, je hebt er hard genoeg voor gewerkt!!! :muscle:

2 likes

Het is in ieder geval een plaatje…

1 like

En tot nu toe strak tot de seconde gelijk. De verticale positie heeft vooralsnog dus geen impact :grin: :+1:

3 likes

Man man man… wat een plaatje… eer van je werk!

Draag ze!!!

2 likes

Ja allemaal wel waard uiteindelijk, liever volgende keer met wat minder moeite maar man man man wat word ik blij van dit horloge om naar te kijken.

5 likes

Tophorloge!!

1 like

Lekker man!

1 like

Dus hier mee is er een einde aan de rolex 1500 date saga gekomen, hoop dat jullie met net zo veel plezier mee gelezen hebben als dat ik had hier aan te sleutelen :crazy_face:.
Ik heb wel heel veel geleerd, tevens heeft het me gebracht tot het totaal omgooien van mn werkblad want ik kom ruimte te kort.
Ik zal sowieso eens even goed mn werkruimte ontdoen van stof en wil dus een compressor om lucht te blazen en eigenlijk nog liever on stof op te zuigen uit de kast en uurwerk.

10 likes

Voor degene die willen weten hoe de rolex loopt op dit moment :face_with_peeking_eye:

1 like

Hoogte lucht van je uurrad kijken als klokje omgedraaid dan zakt en raakt balans weil balans band denk ik

2 likes

Fijn dat je hem uiteindelijk lopend hebt gekregen en nog belangrijker dat je nu kan genieten van je werk! :+1:

1 like

Nope was allemaal niet de reden, balans liep altijd vrij, het was het 3e rad en de hoogtelucht daarop wat er voor zorgde dat hij stopte, nu loopt hij prima op 4e rad na die dus lichtelijk verbogen as heeft maar voor nu niks meer aan doen, later wel een keer weer goed.

2 likes

Als je niet veer woont kom een keer

1 like

785978526

2 likes

Ik woon in omgeving Amsterdam maar op dit moment loopt hij als een zonnetje hoor!

6 likes