Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Die is dus echt onbetaalbaar, heel zuinig op zijn :+1:

3 likes

Zeker Ferry :pray:
Geldt ook voor zijn gouden Bulova
Gaan nooit meer weg

3 likes

Een Pierre Laro :sunglasses:

12 likes

Dit blijkt dus echt een Rotterdams horloge te zijn, leuk horloge :+1:
Lees je mee @JohnvdT :wink:

3 likes

Jazeker.:blush:

1 like

De zaak is inmiddels gesloten… :slightly_frowning_face:

Er staat er een op Chrono

13 likes

Gevonden, maar best wel aardig aan de prijs vind je ook niet?

2 likes

Is waarschijnlijk wel de laatste op de wereld hè, en mint ook nog! :wink:

2 likes

Niet iets voor jou John, jij bent wel van het vintage. Staat niet bij of die ook een service heeft gehad.

Op EBay zijn ze goedkoper, maar niet zo mooi….:blush:

en ik ga inkrimpen…. proberen…

2 likes

En nu eindelijk maar eens een Amsterdammert
:grin:

Tulpen uit … :yum:

14 likes

Deze Prisma loopt nog Prima en is super duidelijk… :heart_decoration: . en Dutch…

GROTE rode cijfers op witte plaat…

14 likes

Die is leuk. Zag hem al eens voorbijkomen.

3 likes

Thanks is uit de jaren 80 quartz horloge pas was batterij leeg weer nieuwe erin laten zetten en loopt weer prima.
Vind hem lekker duidelijk en vrolijk heb hem ruim een jaar geleden gekocht van Lex…

4 likes

Een recente aankoop, quarz, nieuw.

12 likes

Deze 2 Hollandse horloges.
Voor de verandering op een witte band

En deze zalmroze

12 likes

Vandaag: deze prisma. Heb ik voor 5 euro uit zo’n grabbelbak van de Rikketik gehaald (januari 2023) Het was eigenlijk bedoeld als oefenhorloge, maar na het schoonmaken en het bewerken van het acrylglaasje met polywatch zag hij er best goed uit. Ik draag hem vandaag voor het eerst.

17 likes

Gefeliciteerd met je Prisma, echt een Nederlands merk :+1:. Wens je nog vele jaren draagplezier :ok_hand: :+1:

2 likes

Nederlands ontwerp / design, Duitse makelij. :+1:
Tevens familie van Maen.

9 likes

Bij de Maen ging ik altijd uit van een Amerikaans merk, toch maar even google gebruikt. Heel klein stukje geschiedenis van Mean :wink: MAEN is door twee Nederlanders, woonachtig in Stockholm, opgezet en inmiddels door diverse Nederlandse en internationale horlogeliefhebbers opgepikt. Het is eigenlijk een Zweeds design maar met een Nederlands tintje :wink:

3 likes