Die is dus echt onbetaalbaar, heel zuinig op zijn
Zeker Ferry
Geldt ook voor zijn gouden Bulova
Gaan nooit meer weg
Jazeker.
Gevonden, maar best wel aardig aan de prijs vind je ook niet?
Is waarschijnlijk wel de laatste op de wereld hè, en mint ook nog!
Niet iets voor jou John, jij bent wel van het vintage. Staat niet bij of die ook een service heeft gehad.
Op EBay zijn ze goedkoper, maar niet zo mooi….
en ik ga inkrimpen…. proberen…
Die is leuk. Zag hem al eens voorbijkomen.
Thanks is uit de jaren 80 quartz horloge pas was batterij leeg weer nieuwe erin laten zetten en loopt weer prima.
Vind hem lekker duidelijk en vrolijk heb hem ruim een jaar geleden gekocht van Lex…
Vandaag: deze prisma. Heb ik voor 5 euro uit zo’n grabbelbak van de Rikketik gehaald (januari 2023) Het was eigenlijk bedoeld als oefenhorloge, maar na het schoonmaken en het bewerken van het acrylglaasje met polywatch zag hij er best goed uit. Ik draag hem vandaag voor het eerst.
Gefeliciteerd met je Prisma, echt een Nederlands merk . Wens je nog vele jaren draagplezier
Bij de Maen ging ik altijd uit van een Amerikaans merk, toch maar even google gebruikt. Heel klein stukje geschiedenis van Mean MAEN is door twee Nederlanders, woonachtig in Stockholm, opgezet en inmiddels door diverse Nederlandse en internationale horlogeliefhebbers opgepikt. Het is eigenlijk een Zweeds design maar met een Nederlands tintje