Themaweken horloges, deze week "Bizarre Horloges" verder vanaf post 759

15 likes

Hallo vrienden,

Dit is ook een leuke uit China, de Olevs, de wijzerplaar draait en je hebt er ook een moonphase op. Nooit een check gedaan of die klopt, maar leuk is het wel. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het bandje lekker voel zitten. Echt een leuk horloge voor dat geld, wil je de plaat zien draaien, even opzoeken bij Ali, die hebben er een filmpje van. Het is een automaat, wat er onder de motorkap zit, geen idee hij ligt nu bij mijn zoon, hij loopt goed en daar gaat het om :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

16 likes

Seagul 1963

14 likes

13 likes

Goedemiddag vrienden, nou daar komt een Daytona, ehh bedoel Pagani. Tja slechte oogjes he, dus voel alleen maar en dan ban ik Bassie met een Rollie om :grin:. Maar het is natuurlijk wel een echt Chinees horloge, model PD1664, saffierglas, 10 AT, dial 40mm en wat er onder de motorkap zit boeit mij niet, hij loopt en daar gaat het om :smile:. Even voor de duidelijkheid, niet alles wat blinkt is goud :rofl:.

Morgen laatste dag van onze Chinezen, zondag vrije keuze dag en maandag neemt onze vriend Lexaf het 2 weken over, leuk als er dan ook weer veel leden meedoen :+1:

8 likes

8 likes

Nog maar een El Ceapo from China:

6 likes

9 likes

Mooie foto’s weer Lex :+1:, vraag mij werkelijk af hoe ze het kunnen maken voor dat geld?

1 like

Goedemiddag HF vrienden, ben helaas door mijn Chinezen heen, bedoel dus horloges he :grin:. Dus dan maar weer de eerste die ik plaatste. Morgen vrije keus en benieuwd wat het thema van Lex wordt :smile:. Kijk natuurlijk wel af en toe stiekem tijdens de vakantie, maar kan niets plaatsen helaas. Wees lief voor elkaar en doe lekker mee met het thema van Lex. :peace_symbol: :+1:

En natuurlijk iedereen een fijn weekend :+1:

4 likes

En jij en Assie een fantastische vakantie, geniet van de omgeving en van elkaar. Ga je nog horloges kopen daar?

1 like

Dank je Richard, nee het is niet de bedoeling om daar een horloge te kopen. Weet trouwens niet of ze op Kreta kwalitatief Griekse horloges hebben. Maar de bedoeling is dat ik nog wel een paar Squales wil kopen, dus even contacten op 9 juni :smile:

1 like

[quote=“fredpanarai1, post:749, topic:505656”]
, maar kan niets plaatsen helaas.

Waarom niet?

Geniet ervan.

Zeg maar vast dat wij eraan komen.

2 likes

Waar ga je heen Ed op Kreta?

1 like

Panormos, een klein dorpje in het Noorden, een beetje buiten de drukte.
Tegenwoordig standaard op vakantie met Eliza.
Altijd de volledige vakantie een auto ter beschikking.
Ideaal.
In September nog een weekje naar Mallorca.
Ook daar weer.
Geeft je vrijheid op vakantie.

2 likes

12 likes

Dan zit je maar 18 km verder dan waar wij zitten, wij gaan naar Rethymnon. Kunnen natuurlijk wel afspreken dat je even langs komt :smile:

1 like

Toch nog heel snel vier Chinezen uit de overvolle kast geplukt:

Mijn allereerste van een forum-lid (@Blauwbeer) gekocht horloge, een Seagull.
Verder een heel mooie vintage Hai Shi uit de Shanghai-fabriek nr. 3.
Een remake van een Baoshihua, origineel werd die in de Shanghai-fabriek nr. 2 gemaakt.
En mijn mij altijd vrolijk stemmende Red Star. De dial associeer ik intens met het doek, de sfeer van een circus.

Iedereen bedankt voor wederom een leuke week!

14 likes

Helemaal goed.
Over 4 weken zijn we er al. Nemen we even contact op.
Nog een keer de vraag, waarom kun je op vakantie nix plaatsen?

1 like

Ha, dan zijn wij alweer terug. Wel jammer, had wel tof geweest Ed.
Ik mag maar 3 horloges meenemen van de baas, dus ik bedoel dat ik maar 3 horloges kan plaatsen. En verder veel aandacht aan Assie geven, verdient ze echt wel. Zal af en toe wel stiekem kijken en misschien nog reageren. Maar ja, om nu een extra koffer mee te nemen met horloges is ook zo wat :wink:. Denkt de douane straks dat ik er voor de handel ben :rofl:

3 likes