Door een echte te kopen (geintje) uv-lamp doet wonderen, kost een drol bij Ali
Nou, een uurtje of 30 houdt ie 't wel vol. Ik bedoelde: als ik 'm nu opwind…
Ah die had ik niet als 1963 herkend, maar ze zijn er natuurlijk in vele uitvoeringen. Ook mooi!
Ik had deze voor ogen:

Daar moet een kameel op!
In ieder geval donkerder dan de plaat
Mooi!
Grappig wat er toch allemaal uit China kwam én komt. Ik had een Seagull skeleton automaatje, maar weer verkocht omdat ik het te klein vond. Was wel een mooi klokje eerlijk gezegd. Ga met dit alles weer eens beter naar de chinezen kijken.
Dit was hem.
Hallo vrienden,
Dit is ook een leuke uit China, de Olevs, de wijzerplaar draait en je hebt er ook een moonphase op. Nooit een check gedaan of die klopt, maar leuk is het wel. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het bandje lekker voel zitten. Echt een leuk horloge voor dat geld, wil je de plaat zien draaien, even opzoeken bij Ali, die hebben er een filmpje van. Het is een automaat, wat er onder de motorkap zit, geen idee hij ligt nu bij mijn zoon, hij loopt goed en daar gaat het om
Fijne dag/avond iedereen
Goedemiddag vrienden, nou daar komt een Daytona, ehh bedoel Pagani. Tja slechte oogjes he, dus voel alleen maar en dan ban ik Bassie met een Rollie om . Maar het is natuurlijk wel een echt Chinees horloge, model PD1664, saffierglas, 10 AT, dial 40mm en wat er onder de motorkap zit boeit mij niet, hij loopt en daar gaat het om
. Even voor de duidelijkheid, niet alles wat blinkt is goud
.
Morgen laatste dag van onze Chinezen, zondag vrije keuze dag en maandag neemt onze vriend Lexaf het 2 weken over, leuk als er dan ook weer veel leden meedoen

Nog maar een El Ceapo from China:
Mooie foto’s weer Lex , vraag mij werkelijk af hoe ze het kunnen maken voor dat geld?