Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

En dan hebben wij het hier over gangreserves van 40 tot 70 uur. :wink:

1 like

Zijn er geen Seagull 1963’s meer op het forum? Die zijn altijd wel leuk om te zien.

1 like

Jawel hoor

2 likes

De Parnis.

De Alpha titanium.

7 likes

Deze nog, met VK64. Maar gaat binnenkort in het blauw voor een appel en een ei zodat iemand anders hem kan proberen.

6 likes

Dat was dus een echte vriend, en er is meer op deze aardkloot dan horloges met een R.
Ik vind het een net horloge en onder de motorkap zit volgens mij ook een Seagull uurwerk. Dus echt een goed Chinees horloge die goed terecht is gekomen :+1:

3 likes

Had nou die hele kameel over laten komen, hadden we lekker kunnen BBQ’en en veel bandjes kunnen maken :wink:

1 like

Is toch een leuk horloge en knap dat je dat al snel onder de knie had om dat in elkaar te zetten. Had wel grappig geweest, een Lexaf horloge, made in China :wink:.

Maar Lex, niet elke leek krijgt dat voor elkaar. Tenminste ik niet, nou ja krijg je misschien een horloge die 2x p.d gelijk staat :grin:
Complimenten voor je foto’s en leuk gedaan die foto met die Pinguïn :ok_hand:

2 likes

12 likes

Zeker weten, maar ja blauw is dan ook echt mijn kleur he :+1:

Ik hou mij aanbevolen, een appel en een ei wil ik je graag opsturen.
En je weet een pb doet wonderen :wink:, maar ga eerst op vakantie :sunny:

Wat een leuk ding Harrie.
Even de band omdraaien en met de case, back naar boven dragen.

2 likes

O ja, volgens mij zwerft die hier ook ergens rond. Eens kijken of ik hem kan vinden :smile:

1 like

Ik bied een kilo appelen en een doosje eieren.

2 likes

Baas boven baas he, maar weet zeker dat ik een pb krijg. Mijn eieren zijn zonder Pfas :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De mijne met. Dat is het allernieuwste.
Anti aanbaklaag in het ei in plaats van in de pan.

4 likes

En gevonden @hadoe, is ook nog eens van titanium, saffierglas, 10 atm en onder de motorkap ook nog eens een Miyota 8215 :wink:

Completer kon ik het niet maken :smile:

11 likes

Prachtig Ferry :ok_hand: …hoe krijg je die lumen zo goed te voorschijn ?

2 likes

Sugess maakt mooie horloges die goed afgewerkt zijn.
Hier mijn Sugess chrono walker.

12 likes

4 likes