Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Goedemiddag HF vrienden, ben helaas door mijn Chinezen heen, bedoel dus horloges he :grin:. Dus dan maar weer de eerste die ik plaatste. Morgen vrije keus en benieuwd wat het thema van Lex wordt :smile:. Kijk natuurlijk wel af en toe stiekem tijdens de vakantie, maar kan niets plaatsen helaas. Wees lief voor elkaar en doe lekker mee met het thema van Lex. :peace_symbol: :+1:

En natuurlijk iedereen een fijn weekend :+1:

4 likes

En jij en Assie een fantastische vakantie, geniet van de omgeving en van elkaar. Ga je nog horloges kopen daar?

1 like

Dank je Richard, nee het is niet de bedoeling om daar een horloge te kopen. Weet trouwens niet of ze op Kreta kwalitatief Griekse horloges hebben. Maar de bedoeling is dat ik nog wel een paar Squales wil kopen, dus even contacten op 9 juni :smile:

1 like

[quote=“fredpanarai1, post:749, topic:505656”]
, maar kan niets plaatsen helaas.

Waarom niet?

Geniet ervan.

Zeg maar vast dat wij eraan komen.

2 likes

Waar ga je heen Ed op Kreta?

1 like

Panormos, een klein dorpje in het Noorden, een beetje buiten de drukte.
Tegenwoordig standaard op vakantie met Eliza.
Altijd de volledige vakantie een auto ter beschikking.
Ideaal.
In September nog een weekje naar Mallorca.
Ook daar weer.
Geeft je vrijheid op vakantie.

2 likes

12 likes

Dan zit je maar 18 km verder dan waar wij zitten, wij gaan naar Rethymnon. Kunnen natuurlijk wel afspreken dat je even langs komt :smile:

2 likes

Toch nog heel snel vier Chinezen uit de overvolle kast geplukt:

Mijn allereerste van een forum-lid (@Blauwbeer) gekocht horloge, een Seagull.
Verder een heel mooie vintage Hai Shi uit de Shanghai-fabriek nr. 3.
Een remake van een Baoshihua, origineel werd die in de Shanghai-fabriek nr. 2 gemaakt.
En mijn mij altijd vrolijk stemmende Red Star. De dial associeer ik intens met het doek, de sfeer van een circus.

Iedereen bedankt voor wederom een leuke week!

14 likes

Helemaal goed.
Over 4 weken zijn we er al. Nemen we even contact op.
Nog een keer de vraag, waarom kun je op vakantie nix plaatsen?

1 like

Ha, dan zijn wij alweer terug. Wel jammer, had wel tof geweest Ed.
Ik mag maar 3 horloges meenemen van de baas, dus ik bedoel dat ik maar 3 horloges kan plaatsen. En verder veel aandacht aan Assie geven, verdient ze echt wel. Zal af en toe wel stiekem kijken en misschien nog reageren. Maar ja, om nu een extra koffer mee te nemen met horloges is ook zo wat :wink:. Denkt de douane straks dat ik er voor de handel ben :rofl:

3 likes

Ik wil alles horen over Rethminon

1 like

Is natuurlijk best een goed horloge, maar als ik mocht kiezen dan zou ik de Red star nemen, gewoon voor de heb natuurlijk :wink:
Niets ten nadele van die andere 2 natuurlijk, maar ik heb maar heeeeel weinig vintage, a-technische kneus he :wink:

ALLES, dus ik moet elke Griek even aanspreken :rofl:. Maar je weet wat ik belooft heb he Petra, komt goed :+1:

1 like

Tuurlijk Die Grieken zijn hartstikke aardig, in ieder geval aan het begin van het seizoen.

1 like

Waar ligt dat nou weer?

1 like

Dan kun je ook genoeg plaatsen.
Bij het ontbijt.
Op het strand.
Tijdens het dansen van de Sirtaki.
Gebruik je fantasie.

1 like

Zal het proberen, denk dat het vooral met drank is :wink:

1 like

Ook in het Noorden, vlakbij waar jij heen gaat. Zie kaartje:

image

2 likes

Doe effe rustig, ik moet nog 4 weken wachten waarvan 3 werken. T duurt me toch al veel te lang, kom jij ook nog met zulke foto’s aan.
Ferry, Assie. Vanuit Brabant alvast een hele fijne vakantie gewenst, Maak niet alle Raki en Mythos op. En gezond weer hier.

1 like