Een Ancre
Hij is echt heel licht mint achtig groen😉
Ok komt hij elke dag een anders merk vandaag de : omega speedmaster
Nog steeds een heerlijk horloge die altijd kan i still love it
Deze merken zijn hier ondertussen al langs gekomen, maar zijn tevens de merken in mijn bescheiden collectie
Voor mij nummer 1: Tudor
Goede 2e, ik heb er immers 5: Timex
Mijn nummer 3, voor als je op zoek bent naar een fantastische prijs/kwaliteit verhouding: Longines
Gedeelde plaatsen voor: Hamilton
En: Citizen
Ze mag hier uitzoeken Ferry.
Bedankt…ik had hem.al eens gezien hier , maar merk vergeten, toen zag ik van de week die Seiko met die kleine 24 uurs ( am/pm ) wijzer en gelakte blauwe wijzers , toen kwam het weer even terug…man die Tourby das een echte grail voor mij
In dezelfde ball-park vindt je ook Stowa horloges met een Sterling dial.
Ik vind de Tourby nog steeds geslaagder, want 1mm kleiner en met een old-timey bezel in plaats van de grote ring. Maar je hebt opties.
Hij lijkt dik ?
Prachtige Pontiac !
Ze zijn allebei 12mm.
Optisch anders, want de Stowa heeft een bezel terwijl de Tourby een boxed saffier heeft.
Ik heb de Tourby weg gedaan, uiteindelijk, omdat ik het eigenlijk te grote horloges vind.
Dank je Harry!
Ai , ik heb een kleine pols
Ik hoop voor jou dat hem ergens op je horlogereis weer tegen mag komen
Heel mooi…
Heb ik dus nooit geweten, hebben wij bij de dealer toch 2x een nieuwe Kia gekocht. Ik kan goed door de deur met de manager van Kia, zal eens vragen waarom die verkopers je dat nooit vertellen.
Assie kennende vindt ze dat horloge 3x niets , te groot, niet met blauwe plaat en te druk
Zag ook verder weinig specs over dat horloge, ja een hoogwaardig quartz uurwerk van Seiko, welke dan??. Nou ja, mij zal je er niet mee zien lopen, nou ja als ze betalen voor de reclame die ik voor ze maak misschien een dagje
Ik laat het haar vanavond zien, misschien een sleutelhanger of kop koffie
Heb je Mijn Kia of Kia connect app ?
Krijg je alles automatisch