Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Een Ancre

5 likes

Hij is echt heel licht mint achtig groen😉

1 like

Ok komt hij elke dag een anders merk vandaag de : omega speedmaster
Nog steeds een heerlijk horloge die altijd kan i still love it :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Deze merken zijn hier ondertussen al langs gekomen, maar zijn tevens de merken in mijn bescheiden collectie

Voor mij nummer 1: Tudor

Goede 2e, ik heb er immers 5: Timex

Mijn nummer 3, voor als je op zoek bent naar een fantastische prijs/kwaliteit verhouding: Longines

Gedeelde plaatsen voor: Hamilton

En: Citizen

9 likes

Ze mag hier uitzoeken Ferry. :pray:

1 like

En nog even een ex voor de sfeer:

Ergens ook spijt van de verkoop.

4 likes

diesel

4 likes

Bedankt…ik had hem.al eens gezien hier , maar merk vergeten, toen zag ik van de week die Seiko met die kleine 24 uurs ( am/pm ) wijzer en gelakte blauwe wijzers , toen kwam het weer even terug…man die Tourby das een echte grail voor mij

1 like

Ingersoll .

Prisma…

7 likes

In dezelfde ball-park vindt je ook Stowa horloges met een Sterling dial.

Ik vind de Tourby nog steeds geslaagder, want 1mm kleiner en met een old-timey bezel in plaats van de grote ring. Maar je hebt opties.

5 likes

Hij lijkt dik ?

1 like

Prachtige Pontiac ! :ok_hand:

2 likes

Ze zijn allebei 12mm.

Optisch anders, want de Stowa heeft een bezel terwijl de Tourby een boxed saffier heeft.

Ik heb de Tourby weg gedaan, uiteindelijk, omdat ik het eigenlijk te grote horloges vind.

2 likes

Dank je Harry!:+1:

2 likes

7 likes

Ai , ik heb een kleine pols :frowning:

Ik hoop voor jou dat hem ergens op je horlogereis weer tegen mag komen :pray:

1 like

Heel mooi… :heart_eyes: :+1:

1 like

Zeldzame merken?
Nou met vintage kun je je lol op!

Eerst maar een paar ’ gewone’…

5 likes

Heb ik dus nooit geweten, hebben wij bij de dealer toch 2x een nieuwe Kia gekocht. Ik kan goed door de deur met de manager van Kia, zal eens vragen waarom die verkopers je dat nooit vertellen.
Assie kennende vindt ze dat horloge 3x niets :wink:, te groot, niet met blauwe plaat en te druk :grin:
Zag ook verder weinig specs over dat horloge, ja een hoogwaardig quartz uurwerk van Seiko, welke dan??. Nou ja, mij zal je er niet mee zien lopen, nou ja als ze betalen voor de reclame die ik voor ze maak misschien een dagje :grin:

Ik laat het haar vanavond zien, misschien een sleutelhanger of kop koffie :rofl:

1 like

Heb je Mijn Kia of Kia connect app ?
Krijg je alles automatisch

1 like