Edox.
Is dat de zilveren bb58? Prachtig
Ha vrienden, denk dat het tijd wordt dat ik er ook weer een paar post .
Prometheus Piranha
RWS
Ocean7
Dan Henry 1970
G-Shock Staal
Morgen zal ik er weer een paar plaatsen, lekker spreiden over de week
Pardon???
Je denkt toch niet dat ik me voor welk horloge dan ook schaam???
Voor mij is Pagani een merk met kwaliteitshorloges waar veel zg grote merken een punt aan kunnen zuigen.
En voor diegenen die zo graag het woord plagiani in de mond nemen., vertel me dan maar eens waar bv deze van gecopieerd is.
He Eddie niet zo lelijk tegen mij doen he, bedoelde het goed. Had het misschien anders moeten verwoorden, dat het niet boeien is wat anderen van een Pagani vinden
Mooie foto’s Fate
GS wordt in de Seiko boutique verkocht, samen met alle gewone Seiko’s. Grand Seiko komt voort uit gewone Seiko horloges, zoals de Lord Marvel. Je kan positioneren wat je wil, geef het dan een andere merknaam, zonder Seiko er in, zoals Credor.
Van de Dan Henry 1937.
Geintje.
Mooie collectie , bewaar je ook nog wat voor de rest van de week
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst
Thanks heb hem nu 4 week en heel trots op
Casio
Seiko
Grand Seiko
Ook meteen klaar want heb er maar 3.
Wat missen we? Een mooie duiker of een Chrono denk ik? Gewoon weer een zou leuk zijn. Ik ga me eens in Citizen inlezen.
Rolex wordt ook bij de Rolex Boutique verkocht, samen met Bücherer en Tudor. Dus ja, multi brand stores bestaan nog.
Wat die naam betreft…Je moet op een gegeven moment ook gewoon een keer accepteren dat iets zo is omdat de producent zegt dat dat zo is.
Ik snap niet wat hier zo discutabel aan is, eerlijk gezegd. Zit jij het Procter and Gamble forum ook te trollen met de boodschap dat Ariel en Tide één merk zijn omdat het allebei wit poeder is?