Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

GS is een apart merk. Punt.

6 likes

8 likes

6 likes

Gefeliciteerd met je Navitimer, wat een mooie plaat heeft die. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Kleine discussie met mijn vrouw, ik zei groen en volgens mijn vrouw is die blauw. Mijn ogen zeggen zeegroen, zeg maar wat de kleur is :wink:

1 like

Is groen hoor :face_with_monocle:

1 like

Ha Dan kan je dat ook even doorgeven aan Assie62, is gewoon kleurendoof toch :wink:

1 like

:joy::rofl::joy::rofl: ik ga niet stoken in een gelukkig huwelijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Jawel, want ze wil gewoon haar gelijk halen :rofl:

2 likes

Smooi

2 likes

Sorry @fredpanarai1, ik plaats alle merken in 1x. In omgekeerde alfabetische volgorde. 32 stuks.

13 likes

Leuke collectie Tony en omgekeerde alfabetische volgorde :+1:.
Maar de week is maar 6 dagen voor het thema, iedere dag 5 stuks plaatsen en de laatste 2 dagen 6 en 7 stuks in deze volgorde had toch ook leuk geweest.? Tis niet dat ik aan werkverschaffing doe hoor, maar had leuk de week gevuld :wink:. Het BMW horloge is echt leuk, vooral als je een BMW hebt. Nu maar hopen dat KIA ook een horloge op de markt brengt, zou Assie blij mee zijn :grin:

3 likes

Wow, wat een collectie! :+1: :ok_hand:

2 likes

Staat gewoon in de Kia shop hoor Fred :smirk:

https://webshop.kia.nl/merchandise/merchandise-overig/0/66951ADE4202/

2 likes

Een Ancre

5 likes

Hij is echt heel licht mint achtig groen😉

1 like

Ok komt hij elke dag een anders merk vandaag de : omega speedmaster
Nog steeds een heerlijk horloge die altijd kan i still love it :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Deze merken zijn hier ondertussen al langs gekomen, maar zijn tevens de merken in mijn bescheiden collectie

Voor mij nummer 1: Tudor

Goede 2e, ik heb er immers 5: Timex

Mijn nummer 3, voor als je op zoek bent naar een fantastische prijs/kwaliteit verhouding: Longines

Gedeelde plaatsen voor: Hamilton

En: Citizen

9 likes

Ze mag hier uitzoeken Ferry. :pray:

1 like

En nog even een ex voor de sfeer:

Ergens ook spijt van de verkoop.

4 likes

diesel

4 likes