Tuurlijk, en wat voor 1, hij verteld je ook nog eens hoe laat het is . Leuke foto zo met het horloge om zijn poot
Kevin, niet zo bescheiden he! Dit heb je gewoon knap getekend, ik doe het je niet na
Hier snap ik echt niets van, heb in al mijn thema’s ook HET horloge laten prevaleren en zodanig vorm gegeven dat iedereen mee kan doen, wat volgens mij (weet ik zeker gezien de pb’s) veel leden een leuk topic vinden, waaronder ook TL-1 leden. Had mij even een pb gestuurd hoe je het anders had gewild, dan hadden we erover kunnen praten. Nu komt jou bericht als een donderslag bij heldere hemel, zonder een reden waardoor ik niet weet hoe en wat ik zou kunnen veranderen?
Erg mooi.
Mercedes Antos bakwagen.
Letterlijk bakwagen want ik rij voor een bakkerij.
Vandaar ook altijd zo vroeg, de laatste klant van de dag wil zijn producten ook graag om 07.00 binnen hebben.
Fijne muzieksmaak!
Doe maar voorzichtig…
De verrader slaapt nooit…
—laat maar—-
Koffie zetten met de Mokapot, en dan verschillende dingen uitproberen.
Ik heb een voorkeur voor oude auto’s, met name Fiat.
Zoals je ziet ben ik ook liefhebber van klankschalen, om ze te laten klinken (Zen) maar ook voor massage doeleinden.
En natuurlijk onze Valkparkieten ( 6 stuks, en daardoor lastig fotograferen met horloge )
Daarnaast wandel ik graag, lees ik veel en luister ik graag naar muziek.
Prachtige collectie,
Ook een leuk stel!
En kunnen ze ook een beetje babbelen Richard ? Wel leuk, helaas vindt Assie het niets
Eagle kan 2 dingen zeggen, zijn naam en kiekeboe.
En de bouwvakkers fluit
Link, ramen en deuren dicht. Als er een BOA of diender langsloopt krijg je een prent. Me Too beweging, Rhys fluit naar de dames