Ook leuk, deze foto van de oude haven in Vlaardingen. Heb ik ook nog oude aantoonbaar aandelen van. Zou het nu nog gelden dat ik mede eigenaar ben van de haven
Hobby’s vakantie en dan graag in Duitsland en auto’s van groot tot klein…
Vakantie in Koblenz en Zwarte woud
Bezoek Porsche en Mercedes museum in Stuttgart en een dag Unimog museum en meerijden met zo’n terreinmonster daar was het niet druk dus ik mocht verschillende keren meerijden dat was in Gaggenau.
Leuke belevenis en die komen nooit vast te zitten, een onderdeel van Mercedes Benz.
Het horloge daar tijdens mijn vakantie gekocht…
Hier weer eentje met een van mijn andere hobby’s. De Ingersoll is overigens van omstreeks 1925 dus inmiddels geen vintage meer, maar antiek. De pennenset is van Cross; de Townsend Jade.
Net als @Fate_Amenable_To_Change heb ik ook een aantal heel leuke/mooie zakmessen in bezit. Een kleine collectie, maar ik heb begrepen dat je die hier niet mag plaatsen. Ik begrijp niet waarom niet, want waarom zou een kookboek, agenda, vulpen, etc. wél mogen en een volkomen legaal zakmes niet?!? De logica ontgaat mij, maar ik wil niet het risico lopen dat Ferry zijn topic door mijn toedoen zou verliezen, dus geen messen helaas van mijn kant.
Ruud als eerste gefeliciteerd met je Zeppelin horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier
Echt een leuk dagje heb je dus gehad, mooie mercedessen en porschen en zo’n terreinmonster lijkt mij ook wel kicken, zie ik nu dat die achterband ook wat kan kantelen?
Die mag je gerust antiek noemen zou ik zo zeggen, zit daar nu ook een penanker uurwerk in?. Geen idee wat zo’n pennenset zou kosten, maar zal best wel prijzig zijn verwacht ik
Goed gelezen Henri over die zakmessen, maar ja je weet het is een glijdende schaal. Voor je het weet zien we zwaarden die men dan zijn zakmes noemt . Maar goed het is een regel van de beheerder, dus nemen we geen risico
Thanks en dat noemen ze onafhankelijke wielophanging en Unimog is speciaal voor zeer zwaar terrein en hulpdiensten gemaakt en komen dus nooit vast te zitten.
Je ziet ze heel veel in bergachtige en onbegaanbare gebieden…
Is een aantal jaren geleden hoor en de Zeppelin toen daar met 14 dagen vakantie aangeschaft…
Fotografie dus, al jaaaaaaren.
Met ouderwets fotospul dat wat mogelijkheden betreft al lang geleden ingehaald werd door mobieltjes en ander tuig.
Fuji XPro1, Leica M8 en M9, Hasselblad SWC
Muziek heb ik nooit als hobby beschouwd, maar als een passie met hard werken. Horloges, fotografie, treinen, literatuur, kunst enz. zijn voor mij hobby’s zonder verplichtingen.