Ik denk dat ze er andere dingen mee doen waaronder ambulance vervoer in onbereikbare gebieden.
Lijkt mij toch net even belangrijker als bier halen maar ik kan het mis hebben…
Was een stukje uit de zender Obama, nog terug te vinden op YouTube. Was ik een fan van.
Loopt je boekenkast zo ver door?
Maar volledig met je eens dat ze bij Unimog bijzonder sterke voertuigen bouwen. Ongelooflijk wat voor hellingen ze aankunnen.
Ja ongelofelijk heb ik mogen ervaren op het buitenparcour in Gaggenau en dat vergeet ik niet meer…
Was een leuke dag en ervaring.
Zo dan, daar noem je wat op zeg, kan je heel wat mobieltjes of moderne camera’s voor kopen . Trouwens ik heb ook een toverlantaarn met Leica lenzen, ik noem die de toeter door zijn vorm
Ook een hobby van mij, munten. Zowel Nederlands als wereldmunten enz. Vandaag gekozen voor een Euroset uit Engeland, ja ja ze dachten toen nog wij stappen ook over op de euro. Dus hebben ze een proefset gemaakt met euro’s, natuurlijk ook nog met de kop van Elizabeth. En om het totaal Engels te maken natuurlijk ook mijn Farer horloge erbij.
Deze set gaat op termijn wel zijn geld op brengen, morgen nog wat andere zilveren munten. Is tegenwoordig meer een oude knarren hobby, nou ja op de coincards na dan. Hebben we natuurlijk ook
Fijne avond iedereen
In de gemeente waar ik woon (Utrechtse Heuvelrug) hebben ze zelfs een Unimog brandweer. De terecht enthousiaste brandweerman vertelde mij dat ze de laatste twee hebben gekocht, á €600.000
Wel erg tof, met allerlei snufjes waardoor hij extra lang door een bosbrand kan rijden. Ik vond het tof!
Mijn zoontje (7) noemt hem de ‘bosbrandweer’. Keur ik goed.
Edit: plaatje komt van t web, blijkbaar heeft Bilthoven er ook een
Huh ???
Ik kan het ook niet plaatsen
Ik durf het niet te plaatsen.
Mooi die Tudor John , o ja en doe je vriendin de groeten
Wauw wat een enorm gave Minase
Dankjewel.
Het is een bovendien een sympathiek merk.
Ongekunsteld en eerlijk.
Check hun facebookpagina
Behoorlijk lange achteroverbouw zeg! Zwenkt lekker uit in de bocht………
Ik was niet in de gelegenheid om het depot van de SSN in Rotterdam te bezoeken om een horloge op de locomotief te leggen ,maar sinds een jaar of 50 donateur van de stichting en wordt nog altijd enthousiast van stoom ,warme olie en natuurlijk het geluid van een werkende stoomloco …een statie foto bij nacht .
Daar moet je natuurlijk wel altijd rekening mee houden.
Er staat wel een kortere draaicirkel tegenover.
Niet onbelangrijk als je overal in de binnensteden moet zijn.
Ha, dat mag je wel zeggen! “Wat verzamel je?”
" Eeh, ik verzamel collecties!"
Heel gaaf!