Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Daar ben ik maanden geleden mee begonnen nog voordat dit topic er was. Ik deed dat in wat dragen wij vandaag, totdat ik berichtjes kreeg of ik hier niet een apart topic voor wilde maken :wink:

4 likes

Misschien jaartallen , thema 40s 50s…enz

1 like

Ook een goed idee net zoals die van @Jesus. Maar maak je borst maar nat met het thema waar ik nu mee ga komen, laat ik even door een ander lid doorlezen want voor sommigen wellicht een lastig thema en een lange inleiding. Is echt nodig bij dit thema, dus afwachten maar wel leuk en zullen best wel leuke foto’s en verhalen komen van leden HOOP IK :pray:

4 likes

Kan niet eten en drinken van de spanning

2 likes

Vrij duidelijk dus, het thema wordt nudisme.
Ik begin alvast met foto’s nemen.

3 likes

Deze gebruik ik wel eens als “dresser”:

Maar mijn Alpina voldoet beter:

8 likes

Ik wacht wel in de sauna. :rofl:

4 likes

Geloof mij maar, je bloedruk zal gaan stijgen en je krijgt er rode oortjes van :wink:

4 likes

10 likes

8 likes

Rond 10 uur zal ik het gaan plaatsen, neem in de tussentijd maar een pammetje in tegen de stress. Tekst goedgekeurd door mijn goede vriend Lex, bloeddruk is aan het dalen bij mij :wink:.
Maar wel alles lezen, anders heb ik een paar uur voor jandoedel alles zitten uit te vogelen en getypt :wink:

2 likes

Tien uur, dan is het licht uit hoor…5 uur op morgen

2 likes

Dat wordt zeker toon je horloge met penguin :penguin:

4 likes

Morgen weer richting huis, afwachten of ik weer mee kan doen.

2 likes

Lol, dan slaap je maar een uurtje minder :wink:

Ho ho, nooit aan iemand zijn imago zitten. Wel dankbaarheid tonen natuurlijk :grin:

Zeker weten Richard, maar je moet er wel wat voor doen. Lekker lezen en info opzoeken :wink:

3 likes

Hoho…niets dan respect voor @Lexaf hoor

2 likes

Timex Marlin 34mm handopwinder.

6 likes

Dit horloge voldoet aan de meeste dress watch regels.
Het is van het welbekende merk Waltham

5 likes

:saluting_face:

5 likes

:clap::clap::clap:

3 likes