Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Ja je krijgt het nog druk :joy:

2 likes

8 likes

Die mogelijkheid is er bij @Assie62 is eerlijk en rechtvaardig, wens je veel succes :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar ja, je moet altijd wel eerst je strafwerk maken. Beslist de commissie anders dan doe ik het over, 25x mag Jasper geen strafwerk geven :wink:

1 like

Klein beetje scrollen in 't archief voor een klassieke tweekroner :prince::princess:

10 likes

12 likes

En natuurlijk plaats ik vandaag ook weer een horloge met 2 kronen.
De Omega Seamaster, de 2e kroon is het heliumontsnappingsventiel.
Even voor @Lexaf hoeveel woordwaarde is dat :wink:

Edit voor mijn thema vrienden, heb je er meerdere probeer deze dan een beetje te spreiden over de week :smiley:

Fijne avond iedereen :+1:

10 likes

12 likes

Twee kronen :wink:

7 likes

1 Kroontje voor op je hoofd en 1 kroon voor de explorer :wink:

1 like

Blauwe ‘eeuwig durende’ met twee kronen :blue_heart:

12 likes

Is dit wat?

11 likes

Mijn Tissot Alarm. Dat alarm heb ik weleens gebruikt, in de tijd dat mobieltjes nog niet zo gangbaar waren.

13 likes

Snipverdehip; teveel Kronen om mee te mogen doen :thinking:

6 likes

Zeker weten :+1:, waar is de 2e kroon voor?

2 likes

Ha Petra, past net niet binnen het thema, deze heeft namelijk 1 kroon en 1 pusher. Maar daar je mijn vriedin bent vergeef ik het je, anderem kregen strafwerk :wink:

2 likes

Met een nulletje erbij kan je er best eentje met 2 kronen kopen, maar helaas ook jij strafwerk :wink:

2 likes

Ik heb er nog eentje gevonden, met een kompasring. Kan je er verder wat mee. haha denk het niet. Maar is voor de looks zullen we maar zeggen :wink:

Volgens mij heb ik er nu niet meer, ja kan wel wat Rolexen erop zetten maar de kroon op de wp hoort op mijn hoofd en dan hou ik nog maar 1 kroon over. Dus maar niet doen, moet ik mijzelf strafwerk geven :grin:

7 likes

Om de countdown in te stellen.

1 like

Gek he, ik had al zo’n vermoeden :wink: maar gebruik je hem ook wel eens?

1 like

Soms, bij Max Verstappen.

1 like