Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

LOL, dit kan ik natuurlijk op 2 manieren bekijken :rofl:

4 likes

Ja, fantaseer maar end weg! haha

2 likes

Laat ik het maar bij horloges houden, 1 dame is al duur genoeg en die ligt nu lekker te pitten :smiley:

2 likes

Ik weet het, ze kosten nogal wat, en blijven ook altijd aan je kop zeuren voor wat anders, dit in tegenstelling met een dameshorloge, die zijn in veel gevallen erg mooi en niet veeleisend en werken in de meeste gevallen zonder problemen.

2 likes

Assie zeurt niet, Assie doet gewoon :wink:. Tijdens mijn werkzame leven was ik de baas, hier thuis heb ik niets te vertellen. Ja ik weet het, een zwaar leven :wink:

2 likes

Het beste is om ze gewoon hun gaan maar te laten gaan en niet te veel tegen in gaan, lekker met je klokjes bezig zijn die lullen niet en je kunt er ook van genieten. Ik ben al jaren alleen, ik heb wel vriendinnen, maar op afstand houden is voor mij het beste.

2 likes

Ben ik zondag uren mee bezig geweest en nog niet klaar, morgenavond maar weer eens even aan de slag mee gaan.
Voor nu, ga ik tandjes poetsen en lekker mijn mandje in :smiley:
We spreken elkaar nog wel eens via een pb of in persoon, voor nu welterusten Macx :sleeping:

2 likes

Ik ga nog even naar VI kijken en ga dan nog even een podcast opzetten en val dan lekker in slaap. Welterusten Ferry en tot morgen.

1 like

Prachtige Longines collectie Pieter. En de presentatie is :ok_hand:

2 likes

Goedemorgen. Vandaag de Citizens.

13 likes

12 likes

Leuk merk Dugena - tijd voor 'n ‘Dugena only’ :grin:

3 likes

De Pontiac’s

13 likes

Dé ja inderdaad - ik wilde net mijn Pontiac kiekje posten… Toen zag ik die toppers voorbij komen :star_struck: Dan heb ik ik daar met mijn zootje ongeregeld dus niets meer aan toe te voegen natuurlijk…
Dan maar mijn verzamelingetje Meister Anker :smirk:

(De gele is geen Meister Anker)

10 likes

Gewoon posten die Pontiac’s, hoe meer hoe beter!!:watch: Trouwens de Meister Ankers zijn ook mooi :+1:

4 likes

Een paar Citizens. :slightly_smiling_face:

14 likes

Gaat ie dan. Paar Tissots :innocent:
Allemaal modern en kwarts vandaag.

15 likes

Pontiacs moeten nog even wachten… Eerst de Olma’ s

Ongeveer op leeftijd gesorteerd

17 likes

Themaweken ALLLES IN CAPSLOCK JONGUH

1 like

M’n meer dan vijf horloges van een merk, het zijn zeven Omega’s😊