Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Goedemiddag vrienden, even snel mijn bijdrage plaatsen. Jongste komt zo met visite :smile:

Fijne avond allemaal :+1:

6 likes

Wow ferry, die coutura kende ik niet.
Zo een beetje astron vibes, ik vind ze geweldig man :ok_hand:

1 like

Wat een horloge’s :drooling_face:

Niet de mijne maar ik mag er niet te lang naar kijken of er word er 1 de mijne :sweat_smile::yum:

3 likes

Exen, waarvan een aantal ook meerdere keren gehad … :see_no_evil: :sunglasses:

… nu om de pols! :sunny: :artificial_satellite:

11 likes

11 likes

Speciaal voor dit topic naar Seiko gewisseld.

Een Presage in dit geval.

11 likes

Ha Remco, heb je die andere Astron ook nog of heb je die geflipperd?
Maar qua smaak zitten we beiden goed, een aantal van jou exen of niet exen heb ik dus ook, maar ja, we zijn ook broertjes he :wink:

Gewoon doen joh Glenn, en dan net zoals ik de zilveren en de zwarte kopen, hoor je gelijk ook bij de Coutura familie :wink:

1 like

Goedemiddag HF vrienden, werderom weer een bijdrage van mij :smile:

Fijne avond iedereen, nog 1 nachtje slapen en dan yeah :person_raising_hand:

:+1:

10 likes

Haha je brengt me op het slechte pad ferry :slightly_smiling_face:

1 like

Sorry Glenn, maar ja daar ben ik voor ingehuurd :wink:

2 likes

Goedemiddag vrienden, vandaag laatste kans voor het thema Seiko. Dus plaats ik mijn laatste Seiko loodjes, en voor de anderen, pak je kans nog vandaag :wink:
Zoals jullie weten is het zondag vrije keus dag en zal ik morgenavond weer een nieuw thema lanceren, die gaat in op maandag 8 juli t/m 13 juli. Wordt iig een thema waarbij bijna iedereen aan kan meedoen, anttiek, vintage en alles daartussen tot nieuw aan toe. Ik vind het zelf een lastig thema maar ook die ga ik niet uit de weg. Morgen dus meer informatie!
Kan ik/jullie weer een hoop van leren :wink:

Zo heb ik deze week ruim 20 Seiko’s gepost, lekker spreiden over de week. Vandaar dat ik altijd zeg, niet gelijk in 1 dag al je kruit verschieten maar spreiden over de week :wink:

Iedereen nog een fijn weekend en vanavond de meesten voor de buis :+1:

12 likes

@fredpanarai1 : bij deze!

7 likes

Toppie :+1:, lekker dit topic volgen, iedere week een ander thema. Zondag is altijd vrije keuze dag en 's-avonds maak ik het nieuwe thema van komende week bekend :wink:

1 like

Nog een Seiko :smiley:

10 likes

Die Seiko Solar een super mooi exemplaar zeg :ok_hand: (foto 3 )

1 like

Haha, men vrouw kan er niet mee lachen :face_with_peeking_eye: :rofl:

1 like

Pracht exemplaren, hoeveel horloge’s heb je eigenlijk?:sweat_smile:

1 like

Is de Seiko met ref. SNE525P1, als het :sunny: schijnt is die plaat nog mooier :smiley:

1 like

Ik hou het bescheiden, zeker ruim 100+ maar ja een jaar heeft 365/366 dagen dus kom nog wat te kort :wink:

3 likes