Themaweken horloges, "SHOW JE HORLOGE MET EEN CENTRALE ORANJE/RODE SECONDE WIJZER” het thema van deze week. Dit vanaf post 3724 (Deel 1)

Had hem net al opgezocht ,maar bedankt voor de info ! :+1:

1 like

Wow :sweat_smile:, ik durf voor men eigen gevoel niet boven de vier te gaan haha :slightly_smiling_face:.

1 like

Vlug nog een wisseltje voor 24.00
Gewoon omdat het kan.
:hugs:

5 likes

Op de valreep:

SNK serie, de groene. Deze heb ik van iemand van het forum overgenomen, nadat ik dit model op Ali zag staan. Maar dat bleek te gaan om iets wat niks met Seiko te maken had.

De eerste Presage. Gekocht omdat mijn hoortoestellen gerepareerd moesten worden en ik dus zielig was. Was omstreeks de kamerverkiezingen. Ik kon niks verstaan van het tv verslag van de exitpolls en noem maar op.

Deze vond ik zo mooi. Heb er masnden naar zitten kijken op horloge punt nl. En toen was hij ineens in de aanbieding!

Deze kwam eind 2022 uit maar nog niet direct in Nederland. Ik vond hem voor een vijfje ook te duur. Maar ja, jullie weten hoe het gaat: je valt er op en dus komt hij er een keer.

12 likes

Ooh, ik heb dit de hele week gemist.
Ik kijk blijkbaar te weinig op HF :lying_face: :face_with_peeking_eye:
Mijn Seikootjes dus

14 likes

Mooie serie! :ok_hand:

2 likes

Hoi Petra leuke Seiko’s, vooral die rode Presage vind ik heel mooi :+1:. Nog even en je gaat mij voorbij met de Seiko’s :wink:

Nog even wat Seiko posten, voordat…

6 likes

Vrije keus dus dan ga ik voor de Junghans…

8 likes

Junghans, goede keuze ik doe mee,

7 likes

Ja joh, je weet ben streng he :wink: tijd gaat in om 00.00 en ik iets eerder want ik trap af :grin:
Leuke serie Seiko’s, vooral die Navigator is heel kleurrijk. Laat de zon maar komen :wink:

2 likes

Mag-ie nog mee ?

Gr Klaas

4 likes

Tuurlijk, zondag is vrije keus toch :wink:. Het nieuwe thema wordt wat lastiger, nou ja, je moet een specifieke foto maken. Maak vanavond bekend welk thema het gaat worden :smile:

1 like

Mooi setje UFOS dacht ik zelf. :+1:

7 likes

Wij willen Seiko anders doen we niet mee :grin::grin:

7 likes

Nou nou, zo zijn we niet getrouwd he :wink:. Maar misschien kan je zelfs een Seiko kunnen laten zien in het nieuwe thema, maar ja wat zal het thema zijn he :grin:

1 like

Chronomaaimachines toch??? :shushing_face:

1 like

Lol, misschien is die m van maai wel een N :rofl: :rofl:

1 like

Goedenavond HF vrienden, deze week is het thema: Diverse wijzers op de dials.

Dit keer eens een heel ander thema, merk van horloge is niet belangrijk.
Dit keer gaat het om de wijzers op dials, daar heb je heel veel verschillen in.
Zeker als je bedenkt dat het vanaf antiek, vintage en alles tussen vintage en nieuwe horloges in kan zijn.
Zou leuk zijn als je de wijzers bij naam kunt benoemen, ben nog in de leer he:-).
Vergeet ook niet de sec.wijzers he, zitten ook veel verschillen in, van lollipop wijzers tot……
Hoop dat er komende week weer veel mee gaan doen, iedereen (dus ook vintage liefhebbers)
kunnen hier aan mee doen.

Ik stel normaal weinig tot geen voorwaarden, dit keer eentje:

Geen wristshot van je horloge maar heel duidelijk de wijzers in beeld.

Ik trap af met een paar dials met diverse wijzers en natuurlijk mogen jullie mij vertellen hoe deze heten knipoog.

5

Lekker meedoen allemaal en voor nu welterusten en slaap lekker :+1:

6 likes

Ook een mooi setje wijzers…

5 likes