Ik dat het misschien niet helemaal duidelijk was wat ik bedoelde dus gewoon aanvulling op mijn vraag welke nu beantwoord is…
En dus is het een prachtig stukje attention to detail …
Ik dat het misschien niet helemaal duidelijk was wat ik bedoelde dus gewoon aanvulling op mijn vraag welke nu beantwoord is…
En dus is het een prachtig stukje attention to detail …
Oh, sorry man, ik had over je vraag heen gelezen. Met name omdat je het @Cihanski vroeg, en niet mij, dat dan wel weer.
Maar inderdaad, ik ben ook groot van van dat soort details. Dit glas, bijvoorbeeld, vertekent erger dan dat van Junghans:
Het is wel echt, echt veel helderder dan dat van Junghans, het moet gezegd.
Maar zo vind ik het erg tof dat die cartier wijzers van boven rond lopen:
En ook deze bolling van blas en wijzerplaat blijft super cool:
Ik ben echt zo verschrikkelijk benieuwd naar die Kurono Tokyo Reiwa. Dat gaat smullen worden, en de wijzerset is nieuw voor me:
Soit, het is één bladwijzer, maar kijk die minuutwijzer dan, joh.
Rococo
Die GS onder de tank…
Dan kun je zeggen dat je daar dan weer veel wijzer van wordt…
Gaaf mensen dat jullie zo fijn meedoen , ik heb het mijzelf niet makkelijk gemaakt want was nooit zo met de namen van de wijzers bezig. Dus heb ik nog genoeg vragen over sommige bovenstaande wijzers en de wijzers die ik straks ga posten, tel. is weer eens leeg
. En natuurlijk ook fijn dat vintage ook meedoet
Allereest eens een vraag over de sec. wijzer van mijn Formex, zie hoever die doorloopt met een rode tip en zeg maar een T aan de andere kant, heeft dat een speciale functie (balans) of gewoon voor het mooie? En natuurlijk, hoe noemen we dat?
En volgens mij heten de wijzers op mijn Tudor Snowflake.
Als ik ernaast zit, gewoon corrigeren he, alleen zo leer ik!
Dan een vraag aan @Fate_Amenable_To_Change noemen we de wijzers van mijn/jou Farer nu Syringe of (broad) Arrow?
En aan @seikosportura de vraag: hoe noemen we de wijzers van foto 3 (post 1187)?
Kan ik mij wel voorstellen bij dit horloge, heb ik bij de volgende gelukkig geen last van:
Kom straks nog wel met 3 of 4 horloges terug en wederom vragen als jullie het niet erg vinden?
Maak morgen wel foto’s, lucht is hier pikkedonker en met kunstlicht is het minder mooi
Fred, welke bedoel je?
Die Speedway die onder de Seiko staat.
Ik noem het Racing hands.
Het verlengde van een Racing strap
Daar zat ik dus ook aan te denken, maar dacht die wijzers zullen wel weer een andere naam hebben en idd zou een verlengde van een band kunnen zijn
Dat. Het is namelijk heel erg geen brede pijl. Behalve de GMT wijzer zelf. Dat is een pijl.