Tijdgenoten Podcast (Mannen van de Tijd)

Prima aflevering weer mennekes! Hulde!

Zeg, misschien is het een idee om een item te maken over de ultieme (stalen)-banden-wissel-tool? Refererend aan de stalenbanden heavy collectie en de hang naar wat leer en rubber om de pols.

Is het de Bergeon 7825, of de 6825, wellicht alleen de 7767, bij straphabit zag ik weer een ander model, en is er eentje in de midrange van watch-tools.de goed genoeg? En dan nog, passen ze op alle modellen? Waar moet je rekening mee houden?

Enfin, zo maar een paar vragen die bij mij opkwamen waar jullie wellicht geen hele afleveringen aan kunnen spenderen, maar een itempje wellicht wel.

Keep up the good work, ik luister graag!

Kleine nabrander, waarom die Royal Pop wel wat kan zijn (imho), het kan een mooi bureau klokje zijn. Ik zie het wel voor me dat het mooi staat op m’n bureau.

2 likes

Weer met plezier (en passie :wink:) de podcast weer beluisterd HF-podcast-vrinden.

Zo, en nu weer het grote interweb afstruinen naar potentiële zomerknallers. Betaalbare snackies die tzt hier weer in het blauw door mogen. Mooi systeem :sunglasses:

6 likes

Ah cool. Net een nieuwe aflevering geplaatst. Hele dag op zitten wachten :sweat_smile:

Helaas nu geen tijd om te luisteren. Doen we van de week

4 likes

ik kijk ook altijd uit naar nieuwe afleveringen

3 likes

Momenteel op reis. Ik bewaar de aflevering tot ik weer terug ben en een lange auto rit heb.
Maar ben blij om iets naar uit te kijken hebben.

2 likes

Ook op reis, maar waar buiten de natte regen en windvlagen tegen het sanitaire hok van de camping sloeg, stond binnen de podcast op als het perfecte gezelschap tijdens het douchen, scheren en tandenpoetsen… :ok_hand:t3:

Leuke aflevering weer en ook ik heb onlangs een zomersnack gekocht dus snap het gekriebel :sweat_smile:.

4 likes

Ben met terugwerkende kracht en totale willekeur door de podcasts aan het gaan. En het is me gebeurd. Vandaag.

Ik mocht op het werk de teamvergadering voorzitten. En na de rondvraag, bij de afsluiting gebeurde het…

“Collega’s, dank bla bla managementmotivatiedingen bla bla. En nu weer aan de slag! Skwaleeeeee!!”

Ik ben hopeloos verpest door de podcast, dank boys (en nee, niemand reageerde. Ze denken in het oosten van brabant dat dit een west-brabants ‘houdoe’ is ofzo. Ook meteen de bevestiging dat ik mijn horloge fetisj hier op HF maar moet botvieren en niet op het werk :wink:)

12 likes

Is een studio underdog geen lekkere zomer knaller? :grin:

2 likes

Zeker!

Haha klasse hoor! @Sjorsson zal trots op je zijn!

3 likes

Met mij erbij @solo
Hulde

2 likes

Heb de laatste afleveringen zitten luisteren maar naar mijn mening mist er nog iets aan het huidige format: humor en speelsheid. Ik vind het een beetje saai worden terwijl ik er voorheen veel plezier uithaalde. Met andere woorden: wanneer komt Sjors terug?

8 likes

Dit klinkt alsof je je door de makers bestolen voelt van iets waar je meent recht op te hebben. :thinking:

Volgens mij heeft Sjors uitgelegd dat hij gebruik maakt van het wel bestaande recht zijn tijd anders te besteden. Daar zullen we allemaal mee moeten leren leven. :roll_eyes:

2 likes

Je kan wel in herhaling blijven vallen, maar daarmee wil nog niet zeggen dat het ook gebeurt.

Kleine kinderen doen dat ook. Blijven zeuren. :joy:

1 like

Of is dit @Sjorsson zijn schaduwaccount en zijn manier om te zeggen dat ie eigenlijk z’n plekje terug wil?

6 likes

Ep 11 was top. Ep 12 was gewauwel.

1 like

Nou ja, ik snap wel waar de kritiek vandaan komt. Ik mis namelijk de dynamiek vd 3 musketiers ook wel.
Maar begrijp ook dat t soms niet allemaal meer past. T is wat t is en de 2 heren maken er t beste van en zijn misschien ook nog n beetje zoekende.

1 like

Aangezien een forum onder andere een plek is waar meningen gedeeld worden zal ik dat (net als jij gedaan hebt naar aanleiding van mijn berichten) gewoon blijven doen.

Dat is zo. Maar doe het dan wel onderbouwd en respectvol naar Twan en Frederik, ga niet lopen zeuren als een kind in een snoepwinkel met

De onderbouwing staat al in het bericht (wat ik miste: humor en speelsheid) en over respectvol gesproken: ik ben niet degene die een ander uitmaakt voor zeurend kind.

3 likes