Tips bij verkoop van een horloge

Dat komt goed uit, zo blijkt.

3 likes

Zoo roll’n wie in’t Oost’n.

2 likes

Heb ik niet gezegd. Was mijn wel degelijk mijn eigen bank :+1:

3 likes

Ahhhhh

Excuses. Daar had ik overheen gelezen. Pardon.

2 likes

Als het een horloge betreft van meer dan 250 euro gaat de deal wat mij betreft niet door. Rot op, met je cash :stuck_out_tongue:

Schrijf maar lekker over.

3 likes

Als alles legit gebeurd is dit ok voor mij. Als het niet goed voelt zou het voor mij niet doorgaan hoor

1 like

Ik verkocht een moutainbike voor 550 ballen op Marktplaats. Komt er een schattig ouder paar die fiets ophalen, dus ik sta met de telefoon in de aanslag om een Tikkie te sturen: Nee hoor jongeman
 Stapel twintigjes en twee vijfjes in m’n klauwen. Pfffff
 Een maand mee lopen leuren om het uit te geven, die meuk.

Eigenlijk haat ik contanten, nu ik er dieper over nadenk. Ook omdat ik geen bank heb die nog kantoren heeft.

4 likes

Je bent nog steeds welkom in Twente, waar we het wel hebben.

3 likes

Hee, wat vind jij van de Dinant Dijkhuisstraat 236?Als ik daar een carpoort, een stel zonnepanelen en een nieuwe keuken in knikker?

2 likes

259.000 voor een heel huis?

In mijn werk gebied heb je daar niet eens 60 vierkante meter voor laat staan een tuin :sweat_smile:

2 likes

Niet als ik ook iemand mag meenemen.

Steven is oud geworden

1 like

Ik ben niet zo’n fan van dat stuk. De wijk Slangenbeek is nieuwer en mooier (rechts ernaast).

3 likes

Met ideale achteringang voor ongure gastjes die uit zijn op je horloge collectie :wink:
Over de schutting en je bent weg.

1 like

Niet met horloges maar wel met andere aankopen via marktplaats:

1. Bel met de persoon in kwestie kan je beetje feeling krijgen.
  2. Neem iets mee dat in je zak past en wat je kan gebruiken als het fout gaat. Defense spray die legaal is in Nederland. In Duitsland is pepperspray legaal, maar daar heb je hier niks aan
 (stille hint.)
  3. Spreek ergens buiten af op een pleintje of zo waarop meerdere appartementen of huizen neerkijken. Of spreek ergens af bij een huis van een vriend en laat hem de transactie filmen dat als wat fout gaat je aangifte kan doen met bewijs en zo.
  4. Neem Krav Maga lessen voor toekomstige transacties.

Als je het echt niet vertrouwd: Spreek af op een bekende homo-ontmoetingsplek uit zijn buurt alleen de echte liefhebber durft dan nog te komen. De rest zal afhaken.

1 like

Den Haag is cheap. Hier begint een tuin tenminste vanaf 4.

Toch alleen seiko’s.

1 like

Zijn ogen vallen al dicht van vermoeidheid

Wat een gedoe over verkoop zeg, wil iemand een horloge van mij kopen, stuur ik hem op of je komt hem gewoon halen en ter plekke overmaken.
Geen schimmig gedoe met ergens afspreken, vertrouwen komt van twee zeiden.
Wat het horloge ook kosten zou, zo doen we het gewoon.
Wil ik een horloge kopen dan ook geen vaag gedoe, of je vertrouwt mij, dat doe ik jou ook, of je vertrouwt mij niet, dan zoek ik wel een andere.

4 likes

Ongure gastjes, ja, die komen nogal vaak voor in de weilanden van donker Twente.

Het is niet alsof ik op Kanaaleiland wil gaan zitten, he? :slight_smile:

Is het toch een beetje on-topic, want paranoia.

Nee joh, zit ook een brakke rus bij.

Kijk. En als ik je lief vind wil ik ook wel naar je toe rijden om een bakkie bij jou te doen.

Man man man man man. Blij dat er nog iemand gewoon thuis is.

3 likes

Dan moet je opletten.

3 likes

Ik heb onlangs een videokaart verkocht.
Gewoon gezegd kom maar langs we doen het buiten.
Was alleen lastig om aan te tonen dat de kaart het deed.
Uiteindelijk de pc maar buiten gezet
 En de kaart ter plekke verwijderd en ingepakt.
Toen kreeg ik de centjes en kon ik de hele boel weer terug naar binnen nemen.
Op zich heb je het dan makkelijk met horloges.

2 likes

Uiteraart voorzien van koffie en een koekje😉

2 likes