Ik wilde hem eruit tikken maar hij zit echt goed vast… Gewoon stevig doortikken of toch iets anders. Is ook best een rare hoek. Kan het horloge niet echt goed vastzetten.
Zo, eindelijk weer een dress Tissot naast de Worldtimer.
Draagt kleiner dan hij is, is veel minder saai dan op de stock foto’s en heeft vele malen meer kleine en subtiele details dan ik verwacht had. Volgens mij ook de enige op het HF.
Wat wil je nog meer.
Heb je ze inmiddels los gekregen?
Ik heb ooit onderstaande TW Steel CEO op staal gehad. Nieuw gekocht. En bij het passend maken van de band waren de pennen er alleen met extreem grof geweld uit te krijgen. Sommige waren ook niet meer geschikt voor gebruik daarna. Jan @Arie_Kabaalstra heeft toen voor mij een paar iets dunnere pennen gefixt, probleem opgelost.
Bruut horloge met een nog brutere band.
Gaaf dat bolle saffier, geeft hem echt een vintage looks
Hier heb je trouwens iemand met het origineel:
(Ik heb zelf ook de nodige Antimagnetiques, maar niet een die zoveel op de heritage lijkt als deze)
Prachtig horloge.
Een paar weken heb ik ook, na lang wikken en wegen, ditzelfde ook mijn eerste echte horloge aangeschaft. De Rado Hyperchrome was me net nog iets te gortig en deze bevalt uitstekend…
Gefeliciteerd, maar verzeker je er wel even van dat je een echte hebt; er zijn veel vrij goede neppers van die dingen in omloop
3 tientjes op Marktplaats. Uit de inboedel van een overleden ouder echtpaar.
Zal vast goed zitten aan de rest van de advertenties met mooie spullen te zien.
Nee, tijd geleden al via het forum aangeschaft, heb er geen twijfels over
Hier op het forum ben ik ook wel eens een nepper tegengekomen, dus het zegt helaas niet alles als hij hier is aangeschaft. Maar als je er zeker van bent:
M’n nieuwste aanwinst; Tissot A282 quartz uit de jaren 90:
Best een redelijke herenmaat: lug2lug van 37 mm en een kastbreedte van 23.4 mm, eigenlijk al aan de forse kant voor mijn 16 cm pols
Gaaf!
Dank je, leuk ding inderdaad. Zit er al best een poosje naar te kijken, maar de exemplaren die ik tegenkwam waren me steeds te duur of in afgeragde staat. Deze was met 32 Euro inclusief verzending prima geprijsd en in nette staat
Of hij het zou doen was de enige gok, maar een vers batterijtje erin en gaan
He, dat is geen geld inderdaad! En super dat hij het direct doet na een verse batterij!
Veel draagplezier van deze chique verschijning.