Tissot PRX only

17 likes

Waar heb je dit gelezen?:grinning_face_with_smiling_eyes:

Komt een beetje naar boven in de video die @pevadijk hierboven gelinkt heeft

Dat kan ik wel waarderen bij Tissot, dat ze modellen in meer maten uitbrengen.
Maar misschien is het gat bij de PRX wel wat groot, 35 en 40.

35 mm

13 likes

Kruislings

13 likes

Lekkere aankoop hoor :ok_hand:t2:

2 likes

Heeft iemand al de 40mm gouden PRX?:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Volgens mij heeft @MrKees die

1 like

@PabloPerez dat klopt helemaal!

11 likes

Poah wat lekker :smiling_face_with_three_hearts:. Dat gaat m wel worden toch denk ik!

1 like

Wel in 35mm :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wil echt 40. Heb ook de 40mm blauwe Powermatic80, echt perfecte pasvorm voor mijn 19,5 cm pols

2 likes

Ja met 19,5 is de 40 prima :+1:t3:. Eigenlijk zou ik de 40 überhaupt pas vanaf 19cm polsomtrek adviseren.

1 like

40mm met de zilver brushed plaat en rosê gouden wijzers :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Én mee gekregen voor de oude prijs van €345,-

Nice day everyone

10 likes

Bij Olfert een set met lederband voor hetzelfde geld dan zonder de lederband --> https://www.olfert-co.de/tissot-t-classic-prx-powermatic-80-set--lederband-blau

Foto’s van gisterenavond. De groentinten zijn waanzinnig

12 likes

Gaaf in groen zeg! Kleur is dieper door de zon dan de blauwe variant die ik zelf heb.

1 like

Kon het ook niet laten. Het mooiste horloge design van de laatste jaren, het contrast van alle geometrische vlakken met daarboven de tonneau vorm van de kast en daar weer bovenop de perfecte cirkel van de gepolijste bezel, ik kan mijn ogen er niet vanaf houden. De dial is schitterend door de combinatie van het reliëf en het subtiele sunburst effect. En om het af te maken nog de geweldige band, hoe het licht daar telkens anders op valt, heerlijk gewoon.

17 likes

9 likes