welkom op dit mooie Forum
Welkom hier
Welkom op dit leuke forum, ondanks dat jet het al vele jaren gebruikt . Hoef je dus niet te vertellen hoe inspirerend en informatief het forum is en wat er allemaal voor moois voorbij komt.
Mooie collectie aan horloges heb je, en volgens mij heb je een voorkeur voor goud en leer .
Wellicht dat ik in de toekomst ook een leuke collectie bij elkaar heb
Hoop regelmatig horloges van je voorbij zien te komen in het topic “wat dragen wij vandaag” en natuurlijk benieuwd naar de rest van je collectie
Welkom op ons mooie forum.
Welkom hoor.
Welkom Ezodan mooie collectie heb je!
Welkom!
Welkom hier.
Welkom. Grappige collectie en gefeliciteerd met jullie verwachting!
Hi! Wat een leuke verzameling horloges zeg. Geniet van de hobby en de kleine die op komst is.
Dat moet helemaal goedkomen, en ik heb hier over de jaren heen al aardig wat geleerd. Echt een goeie bron voor verzamelaars.
Wat me het beste bij is gebleven is hoe 99.99% van Alle Bulova Super Seville niet authentiek zijn maar een verzameling van losse onderdelen met een bulova logo. Ik heb de informatie van hier op de test gegooid en elke maar dan ook elke verkoper die hem openmaakte had wel ergens een mismatch en ik heb NIET EENS 1 kunnen vinden die mogelijk authentiek was.
Echt bizar voordat ik hier me had ingelezen had ik er niet eens een idee dat er een nep zou kunnen zijn.
Ha Ezodan, dat zal je hier hoogst zelden voorbij zien komen. Ik bedoel dus neppers, maar geloof mij zelfs de goedkoopste horloges worden gekopieeerd. Zelf heb ik geen Bulova Seville, wel de Bulova Precisionist Jet Star goud en die is echt authentiek .
Daarnaast heb ik een collectie van laten we maar zeggen ruim 100 horloges, geen vintage. Maar dat zal je nog wel eens lezen waarom niet
Welkom!!!
Welkom en veel leesplezier
Gefeliciteerd met jullie 1e nakomeling en aangenaam kennis te maken, Ezodan.
Dag Ezodan, veel plezier hier met je leuke horloges.
Day&Date/Date&Day-liefhebber zo te zien .
Welkom, Air assault!
Oh, u is een bekende? .
Nee ik had deze info hier gevonden, en waar ik op moest letten, ze werden hier niet aangeboden maar besproken waar een online koper op moet letten. Nou als je dit leest en toepast op eBay kon ik geen ‘echte’ meer vinden haha.