Vandaag had ik een overstap met de trein in Utrecht. Dus ik ging zitten en checkte mijn mobiel. Andere reizigers kwamen ook binnen en namen plaats.
Ineens word ik door een andere passagier aangesproken, "wat een mooi horloge draagt u, mag ik vragen of dit een Blumo is?"
Dus ik antwoordde bevestigend. Ik vroeg of hij misschien ook lid van het forum was, want wat voor mensen weten in hemelsnaam de bijnaam van een blauwe Seiko Sumo. Ja dus. Hij was Anton, @dunzdeck. Ik zei: kom dan maar hier zitten want dan hebben we wel wat te bepraten.
De reis van Utrecht naar Den Haag vloog voorbij.
Eigenlijk is er nooit iemand die mij aanspreekt op het horloge wat ik draag. Ik zelf doe dit overigens wel soms.
Heel leuk dat dit vandaag leide tot een uiterst leuke kennismaking met een forumlid.
Ja wat een mooi moment was dat! Ik haastte mij naar DH voor een vergadering, die uiteindelijk niet bleek door te gaan. Een geluk bij een ongeluk dus
Dit was de eerste keer dat ik iemand aansprak op zijn horloge (vaak genoeg bijna gedaan, maar nooit aangedurfd) en de eerste ontmoeting met een HF’er of WUS!
Laatst zat iemand in m’n huiskamer op mijn bank koffie te drinken, met de kinderen te stoeien en mijn worstenbroodjes op te eten… bleek ook een HF’er te zijn… bizar hè?