Toevallige HF ontmoeting in de trein

Vandaag had ik een overstap met de trein in Utrecht. Dus ik ging zitten en checkte mijn mobiel. Andere reizigers kwamen ook binnen en namen plaats.
Ineens word ik door een andere passagier aangesproken, "wat een mooi horloge draagt u, mag ik vragen of dit een Blumo is?"
Dus ik antwoordde bevestigend. Ik vroeg of hij misschien ook lid van het forum was, want wat voor mensen weten in hemelsnaam de bijnaam van een blauwe Seiko Sumo. Ja dus. Hij was Anton, @dunzdeck. Ik zei: kom dan maar hier zitten want dan hebben we wel wat te bepraten.

De reis van Utrecht naar Den Haag vloog voorbij.
Eigenlijk is er nooit iemand die mij aanspreekt op het horloge wat ik draag. Ik zelf doe dit overigens wel soms.
Heel leuk dat dit vandaag leide tot een uiterst leuke kennismaking met een forumlid.

90 likes

Super! En ook leuk dat hij je even aansprak.

Wellicht dat dat ook een eerste stap is voor velen…:slight_smile:

2 likes

Ja wat een mooi moment was dat! Ik haastte mij naar DH voor een vergadering, die uiteindelijk niet bleek door te gaan. Een geluk bij een ongeluk dus :smiley:

Dit was de eerste keer dat ik iemand aansprak op zijn horloge (vaak genoeg bijna gedaan, maar nooit aangedurfd) en de eerste ontmoeting met een HF’er of WUS!

19 likes

Overigens droeg ik zelf een Seiko Blue Spark:

18 likes

Ik heb speciaal voor deze gelegenheden een HF tattoo laten zetten op m’n voorhoofd :thumbsup:
Wel zo makkelijk!

21 likes

En? Succesvol?

1 like

Romantisch

5 likes

Leuke dingen zo spontaan

Alleen daarom ga ik al niet met de trein.
Nee geintje, is natuurlijk altijd leuk om op zo’n manier iemand te treffen die dezelfde passie heeft.

1 like

Altijd leuk, van die toevallige ontmoetingen met lotgenoten :wink:

Cool, ik had het bij Suit Supply in Arnhem een half jaar geleden. Is me even ontschoten wie precies.

1 like

Hij/zij heeft geen indruk gemaakt zeg maar…

2 likes

Juist wel…teveel indruk zeg maar…:smile:

het was een hij, geen forum usual suspect, al herkende ik de nickname wel

:laughing:

Heb ik ook wel eens gehad met @tjeerd die het opviel dat ik in de trein zat te HF-en.

1 like

Laatst zat iemand in m’n huiskamer op mijn bank koffie te drinken, met de kinderen te stoeien en mijn worstenbroodjes op te eten… bleek ook een HF’er te zijn… bizar hè?

On-topic; bromance :heart_eyes::kissing_heart:

13 likes

Je vergeet de Lego.

1 like

Je was misschien ook wel makkelijk herkenbaar met die duikbril op? :smile:

5 likes

Mooi verhaal heren…erg leuk :thumbsup:

Leuk! Ik heb maar weinig live horlogegesprekken. De meeste horlogegesprekken die ik voer met onbekenden is bij de etalates van de AD’s eigenlijk.

Misschien moeten we dit forumgeel toch maar handhaven, valt lekker op :slight_smile:
Ik reis alleen niet zo vaak met de trein.