70 euro in de uitverkoop, gisteren deze nieuwe band erop gezet want, vind hem nog steeds leuk
Deze Rotary! Helemaal gratis, zie topic van een aantal jaar geleden.
Telt waarschijnlijk niet dus dan maar mijn goedkoopste daadwerkelijk GEKOCHTE horloge: een Casio rekenmachinehorloge! Gelijk maar om de pols geslingerd.
Deze werd in Back to the Future toch ook gedragen?
M’n dochter was 1,5 toen ze ook elke keer om een horloge vroeg. Ze kon het niet zeggen, maar elke keer als we vroegen “hoe laat is het” draaide ze haar pols en keek ze erop
3 euro bij de action.
Mijn eigen horloge. Denk dat vele hem hier ook hebben. 28 euro in de aanbieding deze zomer ergens.
Erg fijn horloge. Draag deze erg vaak.
Zeker! Een echte filmster. De Bond-horloges zijn er niks bij. En dat voor een paar tientjes!
Ik moet eens kijken. Ik heb zo’n 25-jaar geleden een retro jump hour horloge gekocht. In een gadget winkel. Was zo goedkoop en zag er zo gaaf uit dat ik het niet kon laten liggen. Nu 25 jaar later loopt het ding nog steeds en het ziet er nog steeds gaaf uit. Ik ga 'm nog eens opvissen en een fotootje van maken. Cyborg heet het ding als ik me niet vergis. Omgerekend net geen 20euro.
Ik heb ook zo’n cheapo Casio, maar die was ietsje meer dan 30euro nieuw
Amfibian
of nee, toch de F-91W, da’s waar ook.
Dat zou ik ook gedaan hebben
Gekocht als klushorloge, alleen kan ik zonder leesbril de tijd niet aflezen. Dus heb ik een Casio armband van €20,-