Toon je goedkoopste nieuw gekochte horloge..

70 euro in de uitverkoop, gisteren deze nieuwe band erop gezet want, vind hem nog steeds leuk

1 like

3 likes

Deze classic uit jeugdsentiment gekocht, dacht dat hij iets van 31eypo was.

3 likes

Deze denk ik, €90-100 in Japan :slight_smile:

5 likes

Voor onze oudste…

4 likes

Deze Rotary! Helemaal gratis, zie topic van een aantal jaar geleden.
b3d3601ef90b9945d14cbc7974b105a99de26577_2_374x500

Telt waarschijnlijk niet dus dan maar mijn goedkoopste daadwerkelijk GEKOCHTE horloge: een Casio rekenmachinehorloge! Gelijk maar om de pols geslingerd.

3 likes

Deze werd in Back to the Future toch ook gedragen?

2 likes

M’n dochter was 1,5 toen ze ook elke keer om een horloge vroeg. Ze kon het niet zeggen, maar elke keer als we vroegen “hoe laat is het” draaide ze haar pols en keek ze erop :slightly_smiling_face:
3 euro bij de action.

IMG_0109

Mijn eigen horloge. Denk dat vele hem hier ook hebben. 28 euro in de aanbieding deze zomer ergens.
Erg fijn horloge. Draag deze erg vaak.

5 likes

Zeker! Een echte filmster. De Bond-horloges zijn er niks bij. En dat voor een paar tientjes!

Ik moet eens kijken. Ik heb zo’n 25-jaar geleden een retro jump hour horloge gekocht. In een gadget winkel. Was zo goedkoop en zag er zo gaaf uit dat ik het niet kon laten liggen. Nu 25 jaar later loopt het ding nog steeds en het ziet er nog steeds gaaf uit. Ik ga 'm nog eens opvissen en een fotootje van maken. Cyborg heet het ding als ik me niet vergis. Omgerekend net geen 20euro.

Ik heb ook zo’n cheapo Casio, maar die was ietsje meer dan 30euro nieuw

4 likes

Amfibian

of nee, toch de F-91W, da’s waar ook.

4 likes

De vrouw, oooohhh die zie ik graag, allee dan :slightly_smiling_face:

3 likes

2 stuks! :grin:

3 likes

Deze en ik ben er nog steeds super blij mee en dat voor 59 euro, thuis op de mat.

2 likes

Dat zou ik ook gedaan hebben :grin:

1 like

Is lang gebleven, maar toch duidelijk voelbaar dat het een goedkoop horloge is.

Deze…eur 25 oid en nog steeds in de collectie. Kei-leuk ding. :+1:

9 likes

Gekocht als klushorloge, alleen kan ik zonder leesbril de tijd niet aflezen. Dus heb ik een Casio armband van €20,-

5 likes

Hier een fotootje van die Cyborg, veel gedragen vroeger, vandaag voor de gelegenheid nog eens om de pols …

3 likes