Toon je hobbykiller

Niet zo serieus he? Was maar een grap.

4 likes

Haha. Van mij ook hè :grin:

3 likes

Dit is mijn hobby killer…

5 likes

Ook hier de SD4K. Precies de reden ook dat ik ervan af wil :sweat_smile:

6 likes

:point_up:

Aan de andere kant heb ik niet het idee dat deze mijn hobby gekilled heeft, maar eerder heeft verrijkt.
En het is ook niet zo dat het mijn laatste horloge is, laat staan de enige die ik draag.
Dus eigenlijk heb ik helemaal geen hobbykiller, maar vond ik dit topic gewoon een goede reden om mijn ZEP nog eens te spammen.

15 likes

LIjkt mij wel fijn om een dergelijk horloge te hebben, is een verdere uitbreiding van m’n collectie niet meer nodig en kan ik zelfs inkrimpen.

1 like

Een Seiko en een Zelos. Duurdere horloges is niet binnen mijn budget en de luxe met mijn ogen is dit goed genoeg! (Daarom koop ik geen betere bril):wink:

Een goede duik horloge en dan ben ik klaar denk ik. Ik heb al wat horloges verkocht. Ik ben tevreden nu. Maar de kriebels zullen er altijd zijn. En de dopamine gaat ook wel weer spreken in den toekomst ben ik bang!

11 likes

Ik merk dat ik heel erg graag terug grijp naar dit horloge. Ik ben al heel erg lang bezig met een beweging naar kleinere horloges, en merk dat 27,8mm breed gewoon erg, erg lekker zit. Het is elegant, het kan goed bij een T-shirt, eigenlijk is dit perfect comfortabel bij iedere gelegenheid, en als je 'm op een donkere strap gooit prima bij pak of jasje.

Grappig genoeg bij lange na niet m’n duurste horloge, of m’n meest hoog technologische. Of het meest waterdichte.

17 likes

Zeker mooi maar je zit nog in je wittebroodsweken.

4 likes

Na vele, vele huwelijken en scheidingen ben ik blasé geworden over dat concept. Zowel met horloges als daadwerkelijke relaties. :slight_smile:

4 likes

Mooi!

Bij mij komt er soms een hobby paralyzer. Na een paar maanden of iets langer wil ik toch weer iets anders. Hier zijn een paar voorbeelden van horloges die de hobby tijdelijk lam hebben gemaakt

Nu wil ik weer een nieuwe Speedmaster met witte wijzerplaat :yum:

14 likes

Nog niet tegengekomen, al zou een Lange 1 dat best kunnen zijn. Het zal geen Rolex zijn, dat staat wel vast.

2 likes

Dragen is voor mij maar een deel van de hobby. Dus ook al pak ik wekenlang elke dag hetzelfde horloge, er valt altijd wel weer wat te kopen waar ik lekker aan sleutelen kan, ook al zal het nauwelijks om de pols te vinden zijn.

Deze Titanium Seven is wel onverwacht veel om de pols te vinden. Mooiste uit de collectie? Zeker niet. Maar comfortabel, licht, niet te groot, blijft mooi recht op de pols liggen, gewoon een fijn horloge. Maar een hobbykiller? Neuh :sunglasses:

8 likes

Mn eerste serieuze horloge, maar het blijft mijn favoriet.

6 likes

6 likes

:sweat_smile: :sun_with_face:

:sun_with_face: :sweat_smile: :balloon::sunglasses: :wink:

vrees dat het deze is. maar ik dwing mezelf om de andere ook nog wat polstijd te geven.

3 likes

Deze gooit hoge ogen.

Ondanks dat hij niet mechanisch is, wat ook een voordeel is, is dit een favoriet. Iets van 8 jaar terug heb ik deze gehad, verkocht en laatst een identieke terug kunnen kopen. Ik draag hem niet vaak (genoeg), maar geniet er iedere keer van.

Toch blijft er iets kriebelen richting een Omega Seamaster, Speedmaster, Planet Ocean of Aqua Terra. Maar het zou evengoed een Tag Heuer kunnen worden. :grin:

4 likes