Toon je hobbykiller

De Salmon/Bronce is toch wel een
Special geworden. :+1:

De Edox Sky Diver mag wel mijn kant uit komen.
Buitengewoon prachtig. :+1: :crazy_face:

1 like

Mijn twee Tudors verkocht voor deze.

Al 5 weken non stop om, ook nu in Portugal :sunglasses:

29 likes

Ja dat doet zo’n oceaan met je he.

1 like

Het is de eerste die nog steeds niet wordt overtroffen. In dat opzicht is het een “killer” deze Omega smoort alle concurrenten.

Kunnen we het ook over een hypothetische hobbykiller hebben? Ik overweeg om er een stel de deur uit te doen voor the one / grail / hobbykiller / eindbaas.

De AP Code 11.59

https://www.audemarspiguet.com/com/en/watch-collection/code-1159/15210ST.OO.A348KB.01.html

18 likes

Niet voor mij. Ik heb een handvol grails (Moser Flyback chrono, Habring2 perpetual chrono Felix, iets van Breitling, iets van Tag Heuer) maar ik heb al een maand of wat totaal geen kriebel om ergens uberhaupt naar op zoek te gaan.

De Breitlings die ik tof vind, héb ik al (al dan niet van een ander merk), Tag idem. Moser en Habring is mij te duur. Ik zou hooguit nog een Sinn 103 Ti Diapal willen, als sluitstuk van de groep, maar voor nu? Nee, geen grails. Ik heb serieus heel, heel gave horloges (vind ik!) en ik hoef niks extra’s. Behalve, die Sinn.

2 likes

Ja geweldig!

1 like

Een grail heb ik niet.
Mijn Vario is toch het horloge geweest wat ik het meest en het langst gedragen heb.

Tussendoor nog een Mudita en de Citizen NB1050 waar ik al een tijdje naar keek, maar uiteindelijk toch geen klik mee heb (beide staan in de verkoop)

En nu de CWC G10 die ik stiekem steeds leuker ga vinden, want simpel, solide en waar ik geen “omkijken” naar heb.

Dus eigenlijk zowat 2 hobbykillers.

13 likes

Prachtig horloge om altijd te dragen: doen! Heerlijk!

1 like

Wat een kanon

1 like

Nooit verwacht dat mijn “tussentijdse aanwinst” uiteindelijk zou aanvoelen als mijn “hobbykiller”

Uiteraard was ik blij tijdens de aankoop.
Echter had ik toen nooit gedacht dat ik zonder nadenken dagelijks naar mijn SMP zou grijpen.
Ik betrap mijzelf nog steeds dat ik regelmatig met een glimlach staar naar dat plaatje rond mijn pols.

Droom ik nog steeds van een Zenith Chronomaster of de rolex celebration dial?
Jazeker!
Maar als ik nadenk om daarvoor de smp te verkopen, krijg ik toch een knagend gevoel…

14 likes

Dit is de mijne. Al geruime tijd klaar met de jacht, de honger naar meer, duurder, mooier beter. Klaar met de frustratie van beschadigingen.
Uit die frustratie een appeltje omgehangen en tot mijn verbazing bevalt dat meer dan uitstekend!
Het ding kan en doet megaveel en dat vind ik geweldig!
Vindt ik het niet jammer dat de hobby er niet meer is? Nou, recent een paar horloges aangeschaft die ik echt leuk vond, er was toch een kriebeltje, maar…. ze blijven in de lade liggen :flushed: Ik verkoop ze ook niet, kijk er af en toe naar :joy:

Heb geen spijt van de reis, maar ben inmiddels weer thuis😬

11 likes

Dit is mijn hobbykiller, ik was in het begin bang dat ie te groot zou zijn maar hij draagt heerlijk.

14 likes

Dit voelt voor mij ook meer treffend!

Momenteel heb ik dat met mn Santos. Bizar hoe goed dit horloge met van alles kan en kan me nu bijna (let wel, bijna) niet voorstellen dat ik er nog iets bij wil naast wat ik al in huis heb.

Maar goed dat gevoel heb ik al een paar keer eerder gehad. Ging telkens weg na een paar maanden om weer iets te vinden waarvan ik denk dat mijn pols niet zonder kan…

Plaatje voor de sfeer.

20 likes

Mijn hobbykiller, heerlijk horloge.

17 likes

Heel mooi! Ik twijfel momenteel tussen deze en een speedie. Op welke band draag je deze?

Deze achterlijke liefhebberij is een ziekte. Ik denk niet dat ik er ooit vanaf kom. Het mooie van een paar horloges bezitten, is dat ze na verloop van tijd (na poos niet gedragen te hebben), weer een beetje “nieuw” zijn. Ik zou dat niet willen missen, dat houdt de drang naar weer een nieuw exemplaar een beetje tegen.

Een beetje.

9 likes

Poh ik vrees dat er niet zoiets bestaat als een hobbykiller! Wel merk ik dat mn hobby steeds duurder wordt :joy: Zo verslavend, die mooie horloges…

6 likes

De band is een forstner bullet bracelet.

Ook hier voor het eerst op het forum gezien en was op slag verliefd.
Perfecte pairing en veel minder zwaar dan de originele band.

Als je voor de SMP gaat, is dit de ideale stalen band imo.

1 like

Ik heb niet het gevoel dat mijn nieuwe Speedy een hobbykiller is. Maar ik kan toch niet ontkennen dat meer aandacht en tijd nu uitgaat naar straps :sweat_smile:

7 likes