Toon je “weer levend gemaakte” horloges (Deel 2)

Yep, ook hier maak je de meeste kans in de oudijzerbak :grin:

1 like

Easy Fix noemt ie dat…:grimacing:
Chapeau !!

4 likes

Is al geregeld!

11 likes

Lieve @jenneke
COMFY!!! ??? &@#^%$#$
Wij hebben hier denk ik te maken met een gender gerelateerd probleem!
Vrouwen, (de meeste althans) zijn op hun armen en polsen zeer spaarzaam behaard.
Mannen, (velen althans) hebben te maken met een duidelijk aanwezige tot soms zelfs overvloedige polsbeharing.
En Dat Gaat Niet Lekker Samen Met Die Vreselijke Metalen Rekbandjes van Fixoflex en een aantal andere fabrikaten, met van die door veertjes verbonden in elkaar grijpende schakels.
Daar Gaan Namelijk De Haartjes Van de Mannenpols Tussen Zitten, En Die worden Er dan Door Die Kl…Flexbandjes Uit Getrokken. En dat doet Zeer!
Vrouwen doen toch ook aan Epileren? Dat is toch ook geen pretje?
Wie mooi wil zijn moet lijden. Maar dat geld niet voor mannen die van jou zo’n ding aan hun horloge moeten hangen. Bovendien zijn die flex bandjes (meestal) helemaal niet mooi. De meesten zijn gewoon Ontzettend Lelijk! En het zijn, vooral die met die geveerde aansluitingen op de lugs, zodat ze altijd passen tussen de 16 en de 20mm, vreselijke horlogekasten moordenaars, met name bij gold of chrome plated kastjes.
No Go dus voor mij.

Hoeveel had je er willen hebben?

You just call out my name
And you know, wherever I am
I’ll come runnin’
To see you again
Winter, spring, summer or fall
All you have to do is call
And I’ll be there
You’ve got a friend

7 likes

Niet mee eens…
Ja, sommige Fixoflexen zitten niet fijn en trekken je haartjes eraf. Maar niet allemaal!
Mooi? Lelijk?
Kwestie van wennen…
Lugs slopen? Ja, als je ze dagelijks draagt. Maar anders? Och…
Dus ik selecteer een beetje bij binnenkomst. Is het nog wat?

4 likes

Be my guest!

Happy-penguins-clipart|nullxnull

1 like

Tijd voor een draadje… Toon je Fixoflexen en aanverwanten …:grin:

4 likes

Ik moet toegeven ik heb enkele horloges in mijn collectie waar zo’n harentrekker op zit. Maar dat heeft een historisch emotionele erfgoed achtergrond. En die exemplaren draag ik ook niet.
Ik zal @fredpanarai1 inseinen voor een themaweek.

Ferry: Kassa 3!

3 likes

Superbe! :grin:( Pun intended)

9 likes

Dat hadden mannen in de jaren 60 ook.

Dat is dan misschien toch een gebruikersprobleem. Dat horloge moet niet om je pols wiebelen, maar de band houdt hem op zn plek. Open rekken en dan van de pols afdoen. En mocht het toch ontharen dan wordt het probleem vanzelf kleiner. :rofl:

Nounou, de wereld vergaat niet. Ik wil niet zeggen dat mannen pieperds zijn, maar :face_with_hand_over_mouth:

Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. :sweat_smile: plaatje voor de sfeer

Bron; Uhren-Werbung

7 likes

Naast de Fixoflexen -revival kunnen we meteen een kleine- maten revival inzetten! :innocent:

3 likes

Jawel, er zijn uitzonderingen. Die Amerikaanse rolled gold (Speidel etc?) bandjes zijn vaak wel aantrekkelijk. Heb er zelf ook een. (die ik dus ook niet draag want te klein en dus te strak en dat vergroot het bovenstaande probleem dan ook nog weer).

Deze:

9 likes

Zie je wel… dat het mooi kan zijn?

3 likes

Je weet Lex, ik ben altijd stand by😉

2 likes

Ik verkoop ze op de markt en Rikketik voor €2…
Zo kom ik van die rommel af…

4 likes

Ik wil er best een paar kopen. Met die grote schakels/platen. En rechtsonder, en die rupsband motiefjes. Ik vind het wel wat hebben.

4 likes

Hartstikke leuk horloge, zo.

1 like

dank je!

Zie je nou wel! Ik verkocht ze (althans probeerde ze te verkopen) voor 1 (één!) euro p/st en geen hond wilde ze hebben. Rare jongens die horlogefreaks, als je (te) goedkoop bent kopen ze niks…

Naamloos-1

2 likes

Stuur maar een PBtje. 1 euro p/st + verzendkosten of afhalen.

1 like