Met voor mij een paar verrassende uitkomsten…
Bron: Mocchrome
Met voor mij een paar verrassende uitkomsten…
Bron: Mocchrome
Ik kijk er niet van op.
Rolex en Omega zijn al tijden stabiel, Cartier is nu hip en trending, Longines doet het geweldig in Azië. Dat is niet anders dan vorig jaar.
Edit: de reden dat Omega zo hoog staat komt ook door Azië en niet eens door de Speedmaster. Ze zijn daar helemaal wild van die nieuwe Deville’s en Constellations.
Wat is de verrassende uitkomst voor je?
Een verbazing bij Breitling. Had wel gedacht dat ze hoger zouden staan!
Als je hier binnen het forum kijkt naar de bedrijvigheid in de " … only" topics dan zou Oris in de top 5 moeten staan, verre van dus. Nogmaals een wake up call: Dit forum vertekend enorm.
Nooit van gehoord… Titoni…
Wel gave horloges moet ik zeggen met net weer een ander smoelwerk
Ik kende het wel, maar dacht huh boven Baume et Mercier.
Het enige waar ik een beetje van opkijk is dat Richard Mille en Hublot zo’n grote punt van de taart hebben.
Breitling is topchic!
Wat verkoopt Longines daar allemaal in Azie?
Tissot blijf zich handhaven in de top 10. Betaalbare no nonsens kwaliteits horloges voor de meeste beurzen.
Horloges volgens mij.
Oris sta ik wel van te kijken. Blijf het toch een mooie historie vinden.
Als het gaat om populariteit moet je met name naar de verkochte aantallen kijken. Sec bekeken zou er een Zwitserse horlogeboer kunnen zijn die 3 miljoen horloges wegzet maar niet in de top 50 staat omdat ie ze voor een tientje per stuk aan de man brengt en dus qua omzet buiten de top 50 valt. Enfin, even voor het beeld.
Je bent mij voor
Ik was wel oprecht benieuwd eigenlijk. Ik zal ns de google machine aanslingeren als u het niet zeggen wilt
Dan doet Patek het erg goed met 53K units op een 4e plek.
Grote afwezige op de lijst is Fortis. Gezien de historie had ik die er wel bij verwacht. Maar ja, ik zie ook Lange op de lijst staan, en die had ik in een zwitserse lijst ook niet verwacht.
Leuk artikel!
Mij verbaasd t dat de horloges van zowel Hublot en Richard Mille t beter doen dan Blancpain qua aandeel.
Jlc had ik ook wat hoger verwacht…
Mij verbaast het dat het jou verbaast