Naar aanleiding van het flop topic van @GMTplus1 :
In weerwil van alle mooie aankopen in het afgelopen jaar zaten er ook een aantal “mwah”-gevallen tussen, Flop zoals je zou kunnen denken. Het viel gelukkig mee, ik ben de afgelopen jaren iets minder impulsief geworden.
Deze leek op papier en op de fotoos perfect.
[df483a7eb9bf9f6e19182e452672c2b8ef6e6213_2_750x1000]
in real life was ie gewoon te groot voor een vrij bezel-loos horloge. Een andere liefhebber loopt er nu mee te stralen.
Waar ging het voor jou mis?
Ik ging daar reageren op @mhoutman dat je van die horloges hebt waar je al na een dag weet dat het geen blijvende liefde wordt, hoe mooi of iconisch het horloge in kwestie ook moge zijn.
Het omgekeerde gebeurt ook wel eens, een echt schot in de roos. Dat had ik bij mijn Zenith Revival. Het moment dat ik die omgooide was ik omver geblazen en na een half jaar is de liefde nog niet bekoeld
Wie heeft nog zo’n aanwinst binnengehaald dit jaar? Laat maar komen
18 likes
Het is een onverklaarbare hobby zowel op top als flop komen er onverwachte winnaars uit de hoek mijn topper:
8 likes
Is dat de nieuwe SJE093? Heel mooi alleszins
Nobler
1 december 2023 om 19:42
6
Dit is echt mijn topper uit 2023:
6 likes
Mijn topic is een reactie op
Het is alweer december, dus lijstjestijd
Net als vorig jaar zou ik het leuk vinden om van iedereen te lezen welk horloge voor jullie dé aankoop van het jaar was.
Ik trap af met de mijne. Het was een jaar met veel aankopen, met de focus op ‘het mag al eens iets anders zijn’ maar deze bescheiden rakker topte ze wat mij betreft allemaal. De universal geneve ferrovie dello stato. De prachtige emaille plaat, en het sober kleurenpallet zorgt er voor dat ieder bandje hem staat. Met ee…
2 likes
Hah ik was al op zoek naar deze! Even doorklikken dus
2 likes
Op zeker deze gekocht bij Rikketik in april dit jaar…
Goedkoop en super nauwkeurig uit de jaren 50…
En deze ELVIA fijne Quartz
3 likes
TJ91
3 december 2023 om 16:39
10
Bestaat dit topic niet al?
Het is alweer december, dus lijstjestijd
Net als vorig jaar zou ik het leuk vinden om van iedereen te lezen welk horloge voor jullie dé aankoop van het jaar was.
Ik trap af met de mijne. Het was een jaar met veel aankopen, met de focus op ‘het mag al eens iets anders zijn’ maar deze bescheiden rakker topte ze wat mij betreft allemaal. De universal geneve ferrovie dello stato. De prachtige emaille plaat, en het sober kleurenpallet zorgt er voor dat ieder bandje hem staat. Met ee…
1 like
H47
3 december 2023 om 16:55
12
Prachtig en één van de mooiste te koop op het ogenblik.
1 like