Traska only

Ik niet, mijn polsomvang is echt anders met warm dan wel koud weer. Net dat kleine stukje verstellen is dan goud waard. Toegeven, ik draag het liefste alles op rubber maar met dit soort horloges is staal echt wel mooier vind ik.

Ik heb hem ook besteld, zal proberen tzt wat foto’s te maken.

3 likes

Maar dan ga ik er ook vanuit dat die microadjust op gelijk welke band voor jou een must is. Voor mij is het een compromis, als het meestal niet nodig blijkt.

1 like

Ik kan niet zonder die micro-adjust op m’n Traska’s. Op m’n Lorier heb ik dat niet, en kan ie op dezelfde dag soms zo los vallen waardoor ie naar de pols valt, of te strak waardoor ie vervelend knelt. Maar het maakt de clasp inderdaad wel vervelend lang.

klopt

1 like

Gefeliciteerd! Plaats je binnenkort een paar foto’s waarop de kleur goed te zien is, aub?

1 like

Bedankt en jazeker!

1 like

Ik ben vandaag pas achter het bestaan van dit merk gekomen :smiling_face:
Erg onder de indruk, dus ik ga deze thread maar even volgen :watch:

De groene wijzerplaat is zeker niet te licht…
Ik denk dat deze foto wel recht doet aan de diepte van de groene kleur. Zal buiten in de hete zon nog wel een klein tintje lichter zijn, maar ik verwacht er niet veel van.
Ik vind 'm met z’n ruim 36mm goed zitten om mijn 18cm pols en wat ik al vermoedde is/draagt/staat hij zeker niet kleiner dan (al) mijn 38mm variant(en van andere merken en andere types). Ik vind hem tot nog toe lekker zitten en ben ook blij met de halflink die erop zat. Je krijgt hem echt mooi passend en de micro adjustment is voor mij dan ook precies waar ie voor bedoeld is: op warme dagen soms even een tandje erbij.

Afwerking vind ik niet onder doen voor de ongeveer gelijkgeprijsde Henry Archer (hoewel de bracelet van de HA net ietsje fijner -minder scherp- voelt) maar wel onder het niveau van Christopher Ward (en zéker diens bracelet). Over krasgevoeligheid kan ik nog niets zeggen (daar blinkt HA niet in uit als het de kast betreft terwijl de CW bulletproof is).

Zou wel eens een horloge kunnen worden dat ik op mid/donkerbruin leer ga dragen. Lekker dus die 20mm bandbreedte, want veel op voorraad om uit te kiezen.

(even snel van een afstandje, die roze Henry Archer is 38mm)

5 likes

Echt niks op mijn scherm zegt dat dit een groene plaat zou moeten zijn, lijkt eerder blauw/donkergrijs :grimacing: Kan aan mijn scherm liggen natuurlijk.

De mijne ligt klaar om op te halen dus morgen kan ik de plaat in het echt beoordelen :+1:t4:

2 likes

Hij is binnen!

Plaat is inderdaad erg donker. Lijkt in de meeste omstandigheden eerder zwart dan groen, maar toch de kleur een beetje vast proberen te leggen:

17 likes

jij hebt een groenere dan ik :rofl:

Goeie foto’s wel

1 like

Mooi! :ok_hand:

Mijn adriatic blue is ook vaak heel donker. Maar dan wel met een lichte sunburst die wat doet bij lichtinval.

11 likes

Best mooi groen :ok_hand:t2:

1 like

Ook een heel leuk horloge!

1 like

10 likes

Ik blijf de neiging hebben om deze aan te doen als we erop uittrekken met het gezin.
We gaan Jon zijn marketingverhaal m.b.t. het ideale GADA horloge blijkt ergens wel te kloppen… :see_no_evil:
Past bij alles, micro adjust bracelet bij dit weer heeft meer dan zijn voordeel bewezen.
En krassen? Nog steeds geen te bespeuren.

Heel bijzonder maar hoe langer ik deze bezit, hoe meer ik het apprecieer

2 likes

Wat is jou pols afmeting. Gevoelsmatig lijkt 34 me te klein voor mijn 18cm. Maar ze vallen allemaal toch een slagje groter lijkt het. En die witte plaat is wel erg crispy!!

Mijn pols is 17 cm. Ik heb heeel lang getwijfeld tussen de 36 en de 34 Commuter. Uiteindelijk wilde ik kleiner dragen en datheeft voor mij goed uitgepakt, ik ben er heel blij mee. Tegelijkertijd heeft de 34 dan weer geen quickadjust clasp en die mis ik wel in de zomer.

En idd, die wijzerplaat is chef’s kiss in het echt