Traska only

Ja. Je krijgt van FedEx de BTW-rekening en nog wat stuivers en that’s it.
Traska stuurt 'm gewoon (gratis) naar je op en FedEX doet de rest.

Inschrijven voor de nieuwsbrief, dan hoor je het :smile:

Hoop dat de huidige collectie nog 1 keer terugkomt, wil nog een witte hebben

1 like

Socials ook in de gaten houden, meestal droppen ze releases op een zondag en kondigen ze het een paar dagen/week op voorhand aan.

Qua import is het gewoon bestellen, FedEx stuurt ke een factuur met de importkosten etc.
Betalen en ontvangen.

Ter referentie - bij mijn gmt (gekocht aan 690 euro) kwamen er nog eens ongeveer 165 euro extra kosten bij

1 like

Hier is het vandaag Traska dag :slightly_smiling_face:

8 likes

Hier ook!

Dacht overigens altijd dat de opgegeven power reserve een soort maximum is onder ideale omstandigheden. Maar deze houdt het 48 uur vol in plaats van de opgegeven 42.
Je hebt er verder niet veel aan, maar toch :joy:

7 likes

Ha, ik heb 'm ook gedaan vandaag.

7 likes

Ditto!!

5 likes

Mijn derde Traska besteld, de eerdere twee verkocht,

Met handige zestraps clasp, 1,35mm per stap,

8 likes

:ok_hand:t2:

Benieuwd of voor jou de iteraties door de tijd heen zichtbaar zijn.

Hoe bedoel je? De verkochte Traska’s herbeoordelen? Of laten zien?

Traska heeft iedere keer het model weer verder bijgeschaafd. Afwerkingsniveau algemeen, specifiek vd wijzers, lume, etc. Jij zou dat dan wellicht kunnen merken. Zo bedoelde ik dat.

1 like

Misschien dat ik volgende week er iets van kan/zal vinden, maar reken er niet op :sweat_smile:.

Wat bedoel je? Is er een kans dat ze niet meer op voorraad komen?

1 like

Ja, de kleuren wisselen als er een nieuwe editie uit komt. Vaak blijven er wel een aantal bewaard, maar niet alle.

Maar het kan dus ook zijn dat er gewoon nieuwe voorraad komt van de huidige collectie kleuren

Ah, duidelijk, thanks.
Die slate black is ook prachtig. Jammer dat die niet op de 38 zit.

Die was er wel voor de 38, maar nu niet meer :wink:

Recent is daar nog eentje van verkocht hier op het forum. Vond ik ook erg mooi!

Argh! Dan hou ik m’n ogen open! Thanks voor je antwoord.

1 like

Alleen de band/clasp op zich is al een fenomeen :face_with_hand_over_mouth:
ENJOY

Hoezo, is er iets mis mee?

Nee, gewoon lekker

1 like