Tissot Visodate voor dat budget
Ja, solar, maar zonder secondewijzer, dus dat valt niet op
Ik vind de oude Victorinox Alliance erg fraai, hier en daar nog wel binnen budget te krijgen, bijvoorbeeld hier:

Hey, van harte gefeliciteerd! Wordt een mooi jaar om te trouwen, 2020! Mijn tip voor een horloge, een vierkant or rechthoekig model. Staat mooi onder een strak gesneden pak.
Als eerste van harte gefeliciteerd.
Ben zelf op het gebied van horloges niet zo’n etiquette rakker, want zelfs koninklijke families doen er niet meer aan mee om geen horloges te dragen tijdens een huwelijkse ceremonie.
Het ligt er ook aan hoe formeel je kleding is dat je op je trouwdag draagt.
De eerder genoemde Visodate en de Intramatic lijken mij prima opties. Al zou ik de Intramatic echt in de 38mm versie willen hebben ongeacht hoe dik de pols of hoe groot de handen zijn.
Zelf zou ik waarschijnlijk voor een Art Deco design gaan. En een zo klein mogelijk rechthoekig of vierkant horloge omdoen als ik zou trouwen, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ikzelf was ook al aan de 38mm aant denken bij de intramatic
Dikke prima!
Ik heb ze naast elkaar gezien, en de 42mm doet erg groot aan door de dunne bezel en grote sobere wijzerplaat.
seiko pressage
Als je ze naast elkaar legt verbleekt de Tissot totaal. Maar het blijft natuurlijk ook een geldkwestie…
Eterna misschien.
Met import iets boven budget maar misschien het overwegen waard
Vintage stijl.
De vapaus veli is in de aanbieding
Ten eerste proficiat met je aanstaande bruiloft Ben.
Wat betreft je horloge kan ik je niet adviseren. Ik heb niets met dressers moet ik bekennen.
Wat ik zou doen… een blauw pak zeg je
Probeer een Pellikaan HFLE te scoren, dan heb je wel iets uniek
Vraag het aan je toekomstige eega.
Als zij zegt liever geen horloge, dan geen horloge.
Je trouwt met haar en niet met je horloge niewaar?
In ieder geval alvast een mooie trouwdag gewenst
Ten eerste gecondoleerd met het aanstaande inleveren van je vrijheid en zelfstandigheid, Ben.
Als horloge zou ik een Apple watch doen. Kun je mooi meteen op die dag al appen met die leuke meisjes in de bediening.
Zonder dollen: Visodate of tweedehands Intra-Matic.
Voor de mensen die gaan roepen dat tweedehands niet gepast is voor een huwelijk: zijn aanstaande vrouw zit ook niet nog in de stickers of wel.
Sjeeess Ide, het is nog niet eens acht uur
Hoi Drex. Ik denk heel vaak precies hetzelfde als ik jou terwijl ik des morgens een hap cornflakes neem, hier doodleuk al weer allerlei dronkemanspraat zie uitslaan.
Daar heeft iemand zelfs een apart topic voor gemaakt geloof ik.
Jij en ik rollen een verschillend ritme broer.
On topic Ide, keep it on topic please
Oké on topic. Dit is wel een mooi symbolisch voorstel dat aansluit bij mijn eerdere condoleances.
Ik verwacht nog steeds een topadvies van @HanDavinci, die is met drie bijna-huwelijken voorbereidingsexpert nummer 1.
Mijn toekomstige is iemand die zich niets aantrekt van horloges en zelf 2 Michael kors heeft het moet mooi zijn in haar ogen. Daarom laat ik gewoon alles zien wat hier door komt