Ik vraag me oprecht af waarom je de mijne wil horen, maar a la. Bedoel je voor op je bruiloft zelf of als herinnering aan? Ik had het er laatst met mijn vriendin over. Als zij ooit wil trouwen wil ze geen grote prinsessenbruiloft. Ik wel though
Ik denk dat ik voor de dag zelf een volledige iced out AP RO opsnor, omdat ze dat verschrikkelijk gaat vinden, maar er ook hard om gaat lachen.
De Twentse ik vraagt; waarom wil je 15% van je droomhorloge wegpakken voor iets dat niet je droomhorloge is? Niet dat je er iets aan hebt, maar mijn advies is om je end game helder te houden en daarvoor te gaan.
Als die 500 brandt en je wil het echt uitgeven, dan haak ik bij Flow-Flow aan. Tijdloos en klassiek:
Net hierom wil ik je advies Ongezouten open en eerlijk
Het gaat niet zozeer om 15% van de droom uitgeven. Die 500 euro is een budget waarvan mn toekomstige zegt dat ik dat mag uitgeven als cadeau van haar naar mij toe voor op de trouw. Dus het wordt een horloge, als cadeau, dat ik zelf mag uitkiezen. Dit om te dragen op de trouw en later als herinnering eraan If this makes sense.
Godnondeju vent, je mag het van haar? Wat een schat.
Nou, here it goes. Ik zou tevens even duidelijke afspraken maken voor in het huwelijk, voordat je straks een leven lang toestemming aan het vragen bent om je eigen geld uit te geven
De Visodate of beter nog, een Hamilton intra-matic.
Je gaat toch geen veldhorloge dragen op zo’n gelegenheid?
Maar je hebt nog een jaar om erover na te denken. Als je de flauwekul van dat trouwen gewoon laat zitten scheelt het je een receptie en kleren, en daar kun je die DJ van kopen.
Of beter nog, een reis naar Bali en een set zonnepanelen.
Als je dan perse je relatie moet valideren, doe dan een geregistreerd partnerschap op het gratis moment van je gemeente. Ben je voor 26 Eypo klaar.
Lief! Voor ons jubileum einde dit jaar mag ik voor exact dezelfde budget ook iets cadeau krijgen. 500 euro is en blijft lastig. Ik denk dat het beste wat je kunt krijgen en ook nog eens klassiek en gepast eruit ziet een FC zal zijn. Ik heb ook ooit eens gekeken naar zo’n horloge. Zien er best aardig uit.
Op zich is het een goed idee, ik heb het ook gedaan en het bevalt goed! Ze zegt altijd wel van zoveel en niet meer, maar in de praktijk krijg ik alles wat ik hebben wil😀, dus zeg ik: gewoon doen (trouwen😀).
Iets moois uitzoeken: desnoods een beetje over het budget, b.v. een mooie grote Jazzmaster, heeft ook iets gebold glas!
Hier hoopte ik eig ook een beetje op! Ik heb verschillende longines gehad en blijf keer op keer verbaast over de kwaliteit en afwerking. Een conquest classic zou mooi zijn maar zelfs grijs nog duur