Tudor a smart mans Rolex?

Puur mijn gevoel. Zijn prima horloges verder denk ik.

1 like

:angry:

Exact. Waarom zou je veel geld betalen voor een stalen horloge? Koop dan een SKX.

4 likes

Hoeveel is de listprice van een RO? 20kish? Niet veel meer dan een sub? :thinking:

1 like

Goed dat deze discussie eens gevoerd wordt…

2 likes

Haha je pakt het duurste Rolex model zo’n beetje…

2 likes

36 vs 40mm maakt nogal wat uit in de goudwaarde :upside_down_face::upside_down_face: Een oudere DD36 kan je ook prima voor 10k ish vinden

2 likes

Nog geen antwoord op Mn vraag gekregen!

Zo beter? :wink:

Ik vind het alleszins vermakelijk wat hier gebeurt! Wie zich in deze discussie mengt heeft in ieder geval voldoende passie voor horloges of bepaalde merken. Dat hoort erbij hier op het forum.

Zelf mag ik beide merken graag dragen, naast allerlei andere merken + en -, en het bashen van een ander merk (of model of wat iemand anders dan ook mooi vindt voor zichzelf)… Tja. Voor mij hoeft dat niet zo nodig.

Draag en koop lekker wat je zelf wilt/kunt en het zal je toch een zorg zijn wat een ander daarvan vindt. Toch lees ik lekker nog ff door in dit topic - topamusement :rofl: !

4 likes

1 chrono advertentie geeft geen goed beeld van de markt :wink: Daarnaast 2004 met b&p of 1982 head only maakt vaak ook nog wel wat uit. Appels en peren :wink:

2 likes

Beetje research doen :wink:

Ja zo lust ik er ook nog een paar. Jouw vergelijking is hetzelfde als zeggen dat een gemiddelde VW Golf net zo duur is als een gemiddelde BMW 5 serie. Als de eerst genoemde uit 2018 is en de laatstgenoemde uit 1982

4 likes

Ik wist het​:rofl::ok_hand:

1 like

Okay ik ga nog een poging doen.

:joy:

Eens.

Maargoed jongens, zijn we er al over uit waarom Rolex cooler is dan Tudor?

1 like

Vanwege de patsfactor :sunglasses:

2 likes

Dat is wat ik bedoel, hou het netjes met een goede gezonde discussie is niks mis.

1 like

Ja, goeie. Selectief knippen & plakken heet dat! Net zoiets als creatief met kurk, maar dan met edelmetaal…

:joy::joy::joy:

1 like

Trek jij dan even een goede vergelijking in plaats van elk voorstel van mij af te branden?

1 like