Tudor a smart mans Rolex?

Ah ja. Dat was het.

Heer-lijk.

3 likes

Omdat Rolex die echte OG is

2 likes

Volledig off-topic

Een Rolex staat erg goed op een pannenkoek met stroop, het feit dat de pannenkoek wordt gegeten door een Rolex eigenaar verhuld eigenlijk al je antwoord op deze vraag.

Ik ben het eigenlijk wel eens met de stelling, voor de horloge liefhebber is het een smart mans Rolex.
Aan de rest van de mensen moet je Tudor blijven uitleggen denk ik, en dan kom je op een gegeven moment toch op het zinnetje : “Het is een onderdeel/merk van Rolex hoor” en dat voelt toch een beetje vervelend
 dan gaat het vanzelf knagen en koop/wil je uiteindelijk toch nog een Rolex.

4 likes

Wat doen dit soort topics het toch altijd goed :joy:

Ik denk dat je voor een stalen RO wel bijna twee keer (als het niet meer is) moet betalen dan voor een vergelijkbare stalen sub

Was een leuk programma van de VPRO destijds

1 like

Ho ho, Calimero. Wel je eigen standpunten blijven verdedigen.

3 likes

Hahahaah :hugs:

1 like

Ander segment. Ik ben Rolex fanboy, maar vind een PP of AP veeel cooler dan een rollie.
Ik vind een Tudor ook cool (afgezien van het sneeuwvlokje), maar kies gek genoeg in dat segment vaker voor Omega.

3 likes

Maak hier anders ff een losse topic voor aan :slight_smile:

Ik mijn eerdere reactie probeerde ik te duiden dat ik me niet kan vinden in jouw Rolex - AP vergelijking dus van mij hoef je geen goede vergelijking te verwachten
 We hoeven het nl. ook niet met elkaar eens te zijn.

3 likes

Bron:

Hij is ook gewoon een troll die (onbewust?) jaloers is op mensen met duurdere horloges dan een sumo.

2 likes

Wel erg off topic maar Rolex is een echte toolwatch. Veel van die dunnere RO’s zijn volgens mij wel notoire fragliele horloges. Een RO is veel exclusiever en specialer maar een Rolex blijft de onverslaanbare toolwatch.

Helemaal mee eens.

Off-topic gaan is het nieuwe on-topic blijven :grinning:

Prachtig maar je reinste lariekoek. Ik heb me nog geen moment opgelaten gevoeld als ik de afgelopen jaren iemand mocht vertellen over een Tudor om de pols
 En knagen doet er niets want Rolex zat (en zit) eerder in mijn collectie dan Tudor :wink:

3 likes

Dat is vooral hier op het forum
Hier hebben leden dure horloges. Niets op tegen!

In het wild kom je ze niet zo snel tegen!

Een horloge van 3k. Dan vragen ze zich af of je wel goed bij je hoofd bent!

2 likes