Hilarisch! Moest er ook ettelijke malen aan denken bij de HFLE 2017 - toen het kurken rallye bandje in de aanbieding ging
Trolls worden niet zo gewaardeerd hier, knul. Je roeptoetert regelmatig en je weet eigenlijk net niet genoeg om daarmee weg te komen. Leer daar van.
Ik denk dat je mijn andere gebreken niet kent, anders had je die ook wel genoemd.
Ene… .hoeveel van die klokjes heb jij ook alweer
In jouw situatie zou ik ook niet zo denken, dus dan is mijn betoog inderdaad je reinste lariekoek, maar in mijn situatie en die van menig andere wellicht wel.
Ik twijfel nog erg tussen nu een Tudor/Omega aan te schaffen of door te sparen voor een Rolex.
Daar gaat het toch niet om
Het ging om de Tudor terwijl je eigenlijk een Rolex wilde
Hier. Op het forum leeft dat!
Buiten niet! Dat was mijn punt!
Ik denk dat menigeen op het forum kan leren van Riddler. Ondanks zijn mooie (en waardevolle) collectie horloges blijft hij altijd bescheiden.
was met een vette knipoog Krijn, geen kwade intenties meer van hoe vaak hij jij al gehoord of je wel goed bij je hoofd bent
Hahahaah
Oh jongens ik lach me dood!
Mooi topic dit
Mijn advies in dat geval?
Doorsparen tot je ook genoeg hebt voor de Rolex die je evt. wil.
En als je dan gaat passen/proberen/shoppen pas op dat moment bepalen of het de Rolex wordt of toch die Omega/Tudor en wat wisselgeld overhouden.
Maar ja, dat is een wat rationele aanvliegroute voor een sentimentele aankoop he…
Succes met je keuze!
Niet Rolex-dragers zijn pannenkoeken. And I eat them for breakfast.
Ik snap de strekking van je verhaal.
Edit: ik wilde een grapje maken om de gemoederen te sussen. Jongens jongens jongens, denk toch om jullie bloeddruk
Precies dat!
dank denken hierover exact gelijk laten we het proberen on topic te houden!
Ik wil ook een Rolex:rage:
Valt me mee dat nog niemand het welbekende “maar Tudor is toch niets meer dan een poor man’s Rolex hommage” heeft gepost
Voor de zekerheid, en voordat iedereen heel boos gaat worden, dit is een grap
In 3,2,1…
Ik wil er wel twintig. Maar er is ergens een grens.
Met
…ben ik ook tevreden. Wat jij Tom?
Lekker hè?
Je hebt liefhebbers en proleten Han. Soms dragen ze hetzelfde merkje, maar vergelijken kun je ze verder niet met elkaar.
Haha, ECHT tevreden of toch maar liever een gouden exemplaar met houten wijzerplaatje erin…?? Oh nee. Is ander model ! Dus vast tevreden met deze uitvoering/dit model van dat fraaie merk…