Tudor Black Bay 54, wat vinden we ervan?

Een band van 18mm zou nog dikkere lugs betekenen…
Ik heb 116000 OP of vorige dj36 feel ermee.
Het werkt vind ik.

1 like

Ik snap dat ook ook wel. Om die reden vind ik de nieuwe Explorer ook mooier die een 19mm band heeft ipv de oudere Explorers die 20mm hebben.

1 like

Het had imho geholpen als ze voor 19mm gekozen hadden en de lugs idd wat ranker hadden gemaakt, a la bb36. maar dat is kwestie van smaak.

1 like

Nog maar een review, om de tijd te doden. :thinking:

3 likes

Deze review is ook best lekker.

8 likes

Vandaag besteld zonder in het echt te hebben gezien of gepast. Ik ga er blind in :grimacing:

Was weer driftig op zoek naar Rolex maar ik begon steeds meer te twijfelen of ik nog wel zoveel geld wil uitgeven… paar filmpjes en foto’s gezien van deze BB54 en ik was er bijzonder gecharmeerd van. Dan ook gewoon als single piece en als daily.

Ik ben zeer benieuwd! Ook de sluiting met de micro adjustment kan ik zeker waarderen. Op de Subs die ik heb gedragen was dat toch wel fantastisch :star_struck:

Mocht het tegenvallen zal hij spoedig in het blauwe gedeelte te zien zijn :wink:

Word vervolgd

12 likes

Weet je al hoe lang het ongeveer gaat duren?

2-3 weken is gezegd. S-/-C :grimacing:

2 likes

Okay ben benieuwd bij welke vestiging besteld?

Serieus?
Ik heb 'm vandaag ook besteld en aanbetaald. 6-12 mnd werd me gezegd :laughing:

6 likes

Damn. Das nogal een verschil. Net nu ik dacht dat de megahype voorbij was alsnog en er wellicht ‘snel’ aan te komen is. :rofl:

Ah tof. Van harte alvast :sunglasses:

Op rubber of op staal? Zo lekker

9 likes

Op staal natuurlijk!
Qua maat echt top aan mijn 17cm pols.

4 likes

Ogod nou het is mij telefonisch gezegd dus ik hoop dan maar dat dat klopt. 6-12 maand is me te gek hoor dat hou ik niet vol :flushed: waar heb jij hem besteld als ik vragen mag??

Utrecht :roll_eyes:

1 like

Dat verklaart volgens mij veel

Alle gekheid op een stokje. Hoewel er geen ervaringen gedeeld mogen worden lees ik, correct me if I am wrong, wel vaker rare dingen over vestiging Utrecht op hf.

Ik bestelde vorig jaar eind juli daar een BB Pro en werd twee weken later gebeld dat ie er was.
Had hem dezelfde ochtend grijs gekocht :joy: :joy: :joy:
Dus inderdaad, er gebeuren rare dingen bij S&C, maar kan ook positief raar zijn.
Zou het in dit geval gekomen zijn dat ik spreek met een licht Utrechts accent?

1 like

AD in het zuiden.
Ik zei al; “zie het telefoontje over 3 weken wel tegemoet”.
Hij kon er niet om lachen.

Pff stijf volkje :smirk:

Nouja ik hoop voor je dat je hem hebt met 3 weken het is erg onvoorspelbaar denk ik. Misschien moet ik ook wel maanden wachten :ok_man:t3:

Topkeuze maat! Ga je geen spijt van krijgen! :sunglasses::pray:

1 like