Als ik hem heb moeten we nodig even afspreken hè
Zeker weten! Ben heel benieuwd!
Vandaag nog maar eens contact gehad en inderdaad 4-6 maand minimaal…
Ik heb geannuleerd want zolang wachten ga ik niet volhouden. Heb een Pelagos 39 besteld deze word begin volgende week geleverd
Dus het verhaal van 2-3 weken werd direct van tafel geveegd.
“In the house”
Vandaag kunnen overnemen van @Pandemo. Wat een lekkertje. 37mm op een 19/19.5 pols gaat in dit geval prima.
Goed gedaan,ik moet nog ff wachten
Ik sta ook nog op drie wachtlijsten, en heb mijzelf nog niet uitgeschreven .
Ben net weer in de winkel geweest op staal voorlopig geen kans
Ik laat mijzelf gewoon ingeschreven staan, wie weet.
Ik weet het niet, moderne Tudors bekoren mij niet. Saai, onpersoonlijk? Ik heb ze allemaal weggedaan…
Alleen deze is nog te koop:
Heb hem geprobeerd, maar het is niet mijn ding. Hij was gewoon te koop (in V.S. ).
In mijn optiek is hij iets te gekunsteld, hij doet te hard z’n best om op een oude Tudor te lijken. Ik ben meestal geen liefhebber van re-makes of er-editions. Beetje gebrek aan fantasie. Maarrrr…… ieder z’n ding. Hij zit wel goed in elkaar en ik kan uiteraard begrijpen waarom mensen hier warm voor lopen.
Zijn ook allemaal veel te groot en dik,pas eens een 39 m/m
6 maanden?
Ben erg benieuwd naar de 54 ook al is het maar alleen om te passen maar tot zoverre geen succes.
Deze week bij 2 ad’s langs geweest 0 voorraad. Niet op rubber, niet op bracelet.
Totaal staat nu op 5 ad’s waarvan een Tudor only botique
Vermoed dat dit net zoiets gaat worden als de 58. Dat was wat na release? Een jaar? Langer? ‘Hype’
Ook ‘moeilijker’ aan de komen als me niet vergis voor langere tijd.
Op rubber is wel mogelijk maar ben een man van staal en idd passen ook niet mogelijk!
Wat voor indicatie had je gekregen qua levertijd?
En wel gegarandeerd of de Rolex bullshit we denken dat het zolang kan duren maar we kunnen je 0 garantie geven
Niet naar gevraagd omdat het op rubber was!
Rond de 17 cm.
Ligt ook aan de hoek van de foto, al draagt hij wel als een 39mm vind ik.
Ja daaag. Ik ken jou. Jouw pols is geen 17.