Tudor new watches 2021

Snowflake wijzers met ronde indices, ik kan er maar moeilijk aan wennen. Afgezien daarvan vind ik zowel zilver als goud er tof uit zien! :ok_hand:t2:

Open caseback? Neuh :unamused:

De eerste vond ik heel tof op foto’s maar op de pols een tegenvaller. De blauwe was super leuk afgelopen zomer maar is er ook weer uit gegaan. Toch ietwat saai denk ik.

3 likes

Ik volg dit wel, denk ik.

Heb nu de blauwe, zeer blij mee en die blijft nog wel even, maar behalve de kleur is er weinig aan dat in het oog springt. Ik heb hetzelfde met de submariner, maar die is dan ook nog gewoon zwart. We zullen moeten zien hoe lang de liefde duurt.

Alleen: het ding zit zo comfortabel om de pols. Dat speelt nog wel in het voordeel om lang te blijven.

1 like

Echt n topper! Hopelijk hetzelfde of nog mooier in het echt :muscle:t2::crossed_fingers:t2:

1 like

Natte kletskoppende druifplukkers daar was het nou zo moeilijk geweest om een dikke meloene groene uit te brengen.

2 likes

Ja sorry, ik zat niet zo op te letten …

giphy

Maar even serieus; wat heb ik gemist? Niks toch! Veel nieuw bedachte ouwe meuk, net een beetje anders. Niks verfrissends enne alweer lekkere prijzen, oh ja die volgouden met groen; dat vinden ze in ‘de nieuwe markten’ (Azië etc) leuk. Tudor is qua marktbeweging het nieuwe Rolex. Niet verrassend. En wij? Wij hypen vrolijk met de golven mee! Dus deze nieuwelingen zullen ook wel verkocht worden. Doen ze goed op de Rue François-Dussaud, te Genève. :wink:

Op naar 2022! :beers:

2 likes

:joy::joy::joy:

Een hoop ‘live’ footage van Rolex en Tudor in de stories van
wei_koh_revolution

https://www.instagram.com/wei_koh_revolution/

1 like

De nieuwe tudor bb58 release is een Joke.

1 like

Ik vind de 1926 ergens wel wat hebben in 41mm…

1 like

Poor man’s Rolex. :roll_eyes:

€ 15.880,00

8 likes

7 likes

18038 op president is goedkoper dan een Tudor op leer :joy: :sweat_smile: :ok_hand:

1 like

Dan is de keuze toch snel gemaakt of niet? :rofl:

Ik wil de eerste president weleens ontmoeten die een 18k BB58 draagt. :crazy_face:

1 like

Ik moet zeggen dat ik het idee van een open case back wel tof vind. Dat hebben we tot nu toe alleen gezien bij de North flag. :ok_hand:

Onderstaand de case back van de BLACK BAY FIFTY-EIGHT 925

4 likes

Toch wel erg gaaf hoor!

9 likes

Open caseback is wel mooi, maar voel dat zilver echt totaal niet. Volgens mij is het met een reden dat men in horlogeland nooit voor zilver heeft gekozen…

2 likes

Voor ongeveer datzelfde bedrag heb je een two-tone Submariner (die ook voor listprijs nog wel redelijk goed te vinden is).

Ik verwacht niet dat het een enorme verkoopknaller zal worden…

Ja mee eens, dat denk ik ook nog steeds. Alleen in de video van Tudor blijven ze kreten roepen als

It’s also very stable.

Won’t let you down. Ever!

Nop

Not in a million years.

Even mee gaan zwemmen in een zwembad met zeewater, combinatie van zout en chloor geeft je een zwarte kast op de BB