Tudor Only deel IV

Hij is te groot inderdaad bedankt Tudormigos voor de bevestiging. Nu ga ik even uithuilen met plaatjes van Daphne Dekker wat is ze lekker met hotpants op de trekker

1 like

Wat staat dat ding hè ongelofelijk lelijk. Meen ik oprecht. Doe mij maar een PB​:joy::joy::joy:

1 like

Hahahah :joy:

Dit is toch ander blauw dan de bb58 hoor :grin:

9 likes

Dankjewel, Patrick. Enkel is de rest van mijn collectie nu verpest. :sun_with_face::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ja kak man…… ik zou ook zeggen: net te groot. Maar gek genoeg vind ik fotos er ook vaak voor zorgen dat een horloge groter lijkt dan hij in het echt is.

Heb jij van die kinderpolsjes? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit is hem bij mij op mijn 17cm pols. Op de foto lijkt hij ook groter dan hij in het echt is.

6 likes

Sorry😅

1 like

Heb ook 17cm pols. Heb express foto’s van dichtbij en veraf genomen.

Ach ja, kan ik nu nog 10 seikos verkopen en op naar een volgende. :joy:

1 like

Kan wel hoor heb deze ook ooit om gehad :ok_hand:

Er is iets met cameralenzen dat altijd voor een vervorming zorgt. …… maar dan nog……. Hij ziet er groot uit. Maar dat is bij mij dus ook het geval……… of je hem kan hebben ligt natuurlijk niet aan alleen maar polsomtrek maar ook aan of je grote of kleine handen hebt…… platte of ronde pols…… je kledingstijl……. Etc.

En je moet er een goed gevoel bij hebben. Een snelle pas sessie en het nemen van foto’s is vaak niet voldoende om echt een goed beeld te krijgen van het horloge. Je moet in korte tijd op zoveel dingen letten terwijl je eigenlijk in alle rust een wat langere tijd met dat ding op je pols moet lopen.

Misschien vragen of je nog een keer mag passen als je twijfelt.

1 like

6 likes

Hij is groot maar je kunt hem prima hebben.

Nog even recht van boven. Het is een groot horloge maar ik en mensen om mij heen vinden dat ik hem goed kan hebben. Misschien is dat bij jou toch ook het geval. Had je iemand meegenomen naar het passen?

5 likes

Ja mijn vrouw en die is horloges wel zo spuugzat :joy::joy::joy: ze wil er helemaal niks maar dan ook niks mee te maken hebben. Koop wat je wilt en laat mij er alsjeblieft buiten die rotzooi. Die heeft hem dus niet gezien en reageert ook niet op de foto’s :joy:

7 likes

Denk dat die bij mij dus net zo staat. Maar zie je wat ik bedoel met de Lugs die tot de rand van je pols komen. Het kan net wel maar eigenlijk ook net niet. En net niet of net wel is het net niet zeg maar :joy::joy:

3 likes

En dan komen ze bij mij echt tot de rand. Afijn ik laat het rusten en gaan. Ben wel aan het jagen op een nieuw horloge zoals Ed op Bugs Bunny

1 like

Tip: maak een “spiegelfoto”. Hiermee kun je echt goed beoordelen of het net wel of net niet kan.

Ik heb ook altijd gedacht dat L2L van 49, richting 50 te groot was maar kijk eens naar de eerste foto (kan dus prima) en de tweede foto (te groot zou je denken)

Ik ben zo blij met deze GMT… Natuurlijk is deze groter en wat zwaarder dan de BB58 maar daar krijg je ook wat voor terug…

5 likes

Ik vind hem bij mij super goed staan. Het is niet dat de lugs tot de rand van mijn pols komen en dat de band recht naar beneden valt. De band valt nu heel mooi om mijn pols direct vanaf de endlinks.

Uiteindelijk moet je er zelf een goed gevoel bij hebben. Heb je dat niet: niet doen inderdaad!!

1 like

Deze BB58 :large_blue_circle:

7 likes