Tudor Only deel IV

Deze had even een kleine reparatie nodig.
Ruim anderhalf jaar geleden een onderhoudsbeurt gehad bij Tudor.
Er waren twee schroefjes losgekomen, en een aantal anderen zaten ook niet goed vast… :thinking:

Blij dat hij nu weer goed is.

5 likes

Gisteren wezen snorkelen, en hij heeft de Caribische Zee overleefd!

11 likes

No way! Living on the edge!

:wink:

De bb36 op een RAF bond strap gezet

8 likes

Om een of andere reden was het toch nog spannend om er zo mee het water in te gaan. Heb voorheen alleen vintage gehad waar je het niet mee moet doen, dus was nogal een raar idee.

Maar toch!

2 likes

Deze JLC drager had wel pech:

image

1 like

Speciale Tudor :woozy_face:

Ik was toch wat bang voor zulke praktijken :joy:
Maar nee, alles goed gegaan en het voelt best lekker om er mee onder water te gaan

1 like

Precies, eerste keer spannend en daarna met vertrouwen gebruiken :ok_hand:

1 like

Dit verhaal zorgt er wel voor dat als een horloge van mijn terugkomt van een service center ter plekke bij de AD nog WR test ondergaat voor ik hem meeneem, naast een jaarlijkse WR test.

2 likes

Vandaag zilver voor mij :heart_eyes:

19 likes

Wrijf het nou niet in :slight_smile:

1 like

Sorry, was zeker niet de bedoeling. Nog bericht gehad van JLC over een oplossing?

#metoo

15 likes

Verdorie die zilveren BB58 op die nato is toch wel tof zeg :star_struck:

3 likes

Alvast fijn weekend gewenst Tudormigo’s :blush:

15 likes

No worries, kan het wel hebben hoor. Zij zijn het aan het uitzoeken en hebben mij gevraagd geduld te hebben tot maandag voor een oplossing. Ik kreeg bericht van de regio verantwoordelijke van Richemont (ik woon in Latijns Amerika, dus JLC boetieken vind je hier niet op iedere straathoek) met een mooi politiek praatje (dit gebeurt anders NOOOOOIT), maar we gaan het zien. Ik hoor het volgende week wel. Ik hou jullie wel op de hoogte :slight_smile:

3 likes

Ben gelukkig nooit onaardig geweest tegen je, man man man, wat een armen heb jij. Doe je aan auto’s liften of zo? Gewoon bij de bumper omhoog met dat ding…
:muscle::sunglasses::fist:

Haha Frank :joy::joy: stelt helemaal niks voor man. Vertekent door de foto. Hele dagen achter een Laptop :man_technologist:

1 like

Yeah right :thinking: