Tudor Only deel IV

Als dat met z’n telefoon is zal er nog héél wat editing over heen gaan, denk ik… Pracht!

2 likes

Hahaha dank je! Fotos maak ik met een xt4, rechtstreeks uit de camera :blush:

2 likes

Check…… ik heb echt geen verstand van fotografie maar zit er wel aan te denken daar eens wat mee te gaan doen. Eerst maar eens een goede camera. En toch ben ik soms verbaasd over wat bepaalde telefoons allemaal voor foto’s kunnen maken.

1 like

13 likes

13 likes

Even een crosspost naar mijn NA. Al een poos aan het meekijken op dit topic, nu kan ik ook zelf bijdragen.

3 likes

De '58 op een grijze Vanguard, wat is jullie mening? Zelf ben ik er zeer tevreden over en spreekt het mij meer aan dan zwart .

Het is wel echt een heerlijke band en draagt perfect :ok_hand:

9 likes

Waanzinnig… ik dacht dat een ander die van Jaap gekocht had. Had er ook al naar zitten gluren en zitten denken. Geniet ervan, top ding!!!

1 like

Niet mijn ding die kleur combi… Ik snap dat zwart te makkelijk is qua kleur dus kudoos voor de keuze…

2 likes

Ik vind het mooi! Het heeft nu een beetje wat weg alsof de band ooit zwart is geweest en door de tijd verkleurd is. Dat past wel bij het horloge die ook de illusie wil wekken een stuk ouder te zijn dan hij werkelijk is.

Nog wel benieuwd naar foto’s van overdag.

1 like

Hierbij een foto in het daglicht :wink:

9 likes

Ja gaaf!! Staat heel goed.

1 like

Mooi contrast :ok_hand:

1 like

De wijzerplaat van de 58 is ook niet echt diep zwart zoals bijvoorbeeld de BB36

Ja precies! Daarom past het zo mooi met een “vergrijsde :stuck_out_tongue_winking_eye:” band. Vind het echt een topcombinatie.

Die zwarte 58 is echt een prachtig horloge. Er is zoveel mogelijk als het gaat om bandenwissels. Zou hem ook wel willen maar voor mijn smaak is hij denk ik net te klein. Misschien moet ik hem toch nog eens proberen. Keertje een weekendje ruilen met mijn GMT of pelagos ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:.

2 likes

Had zelf altijd het idee dat 42 mm voor mij goed was maar de 39 mm van de58 staat prima draag nu zelfs de BB36 met veel plezier …
Het is echt een kwestie van wennen

10 likes

10 likes

13 likes

18 likes

Prima! Staat echt goed.

1 like