Tudor Only deel IV

8 likes

Ik ben ff naar dit draadje geswitcht @dennisyzf… veel vrolijker gebeuren hier :grin:. Die BB41 met zilveren dial is niet mis irl. Ik heb zowel de 36 als de 41 versie geprobeerd in het buitenland. Overigens vind ik die zilveren plaat op foto’s dikwijls fraaier uitkomen dan eenmaal om de pols / in de hand. Dan iets minder contrast, een wat minder sprekende dial icm markers En pas vooral op die bezel: dat is wel een krasmagneet eerste klas volgens mij.

Je weet dat ik horloges koop om te dragen/gebruiken en geen smetvrees heb zoals sommige andere leden. Maar ik denk dat dat toch gaat storen op die BB41 silver dial die imo een beetje tussen een toolwatch en dresser in zit.

En verder: altijd gaan voor een Big Block! Die heurt er gewoon bij in de collectie van een Tudor liefhebber :sunglasses:.

2 likes

Probleem is dat degene die ik had gezien exact het model is dat ik had. Vrees dat ik iedere keer dat ik er naar kijk een roze gloed mis :astonished:
In de zijlijn ook nog op zoek naar een jumbo DD met fluted bezel.

1 like

Had je maar nooit… nee, ik zal er niet meer over beginnen. Maar dat gemis van die gloed, daar kan ik me iets bij voorstellen. En dan is 6-7k ineens wel een bedrag waarbij je kritisch wordt. Ik zou lekker nog een half jaartje wachten als ik jou was. Dan komen de nieuwe releases. Waaronder -alweer- een nieuwe sub en een nieuwe Big Block :upside_down_face:.

2 likes

11 likes

:white_heart: :black_heart: :white_heart:

21 likes

19 likes

weer bijna weekend.

9 likes

Echt……… deze met volledig zwarte wijzerplaat :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:.

Please tudor…… :pray:t2:

Leren band er weer af gehaald , twijfel nu nog even .
Weer op staal , Vanguard of maar weer eens een nato :thinking: eerst maar even de Tudor een badje geven nu er geen band op zit .

7 likes

Een DIY schrijven hiervan zou leuk zijn :grin:

Is niet zo’n spannende actie hoor :grin: heb een heel zachte babytandenborstel en wat dreft afwas onder een lauwe kraan . Daarna een zachte massage om de body weer heerlijk op te wrijven met een zachte pluisvrije doek op kamertemperatuur. En natuurlijk de bezel minimaal twee maal rond draaien terwijl ik zachtjes een luchtstroom genereer vanuit mijn mond zodat het weer soepeltjes draait .:innocent::blush::rofl:

12 likes

Wacht, ik laat dit even lezen door mijn collega’s die ik gisteren heb verteld over mijn horloge-hobby en het bestaan van dit forum. :joy: :ok_hand:

11 likes

Dit wil ik ook! :blush:

1 like

Ik durf het enkel met de bracelet… het horloge zelf durf ik niet :joy::sweat_smile:

1 like

NA

51 likes

Boem! Heel vet

1 like

Proficiat :ok_hand:

1 like

Heel mooi Erik , geniet van je aanwinst.

1 like

Kan geregeld worden :wink::innocent: