Tudor Only deel IV

Ja de buitenwereld heeft niet veel met horloges… zelfs de R dragers niet hebben @Petteflet en ik aan den levende lijven ondervonden :joy:

1 like

Wat een baas ben je toch ook :muscle:. Feitelijk relaas waar je niet om heen kunt. Tudor brengt inderdaad best wel veel gedurfde modellen uit. Dat wij hier op het forum moord en brand schreeuwen om een groene BB58 of de GMT zin een 58 jasje die ik vanaf de BB59 noem :joy: doet niks af aan jouw relaas :clap:t2:

1 like

Thank you, thank you :relieved:

Het blijft slechts een mening :slightly_smiling_face:

:facepunch::wink::fist:

6 likes

Geïnspireerd door jou foto’s :wink:


Vandaag binnengekregen :+1:

6 likes

Super gave combo!!

Wat is die BB58 zwart toch een prachtig ding!

4 likes

Ja daar kan je echt alles aanhangen en ik ben een fan van nato banden :wink:

1 like

Een echte alleskunner :heart_eyes:

1 like

Staat 'm goed Dan! :+1::+1:

1 like

12 likes


Hier nog wat voorbeelden :wink:

2 likes

11 likes

15 likes

Crosspost van de Date-Day.

15 likes

Heel leuk topic ook om inspiratie op te doen voor extra banden voor m’n BB58 in het zwart :smile:

Ik vind de zwart/bruine combo van de OEM Tudor strap wel knap, en zou daarmee willen starten.
De Crown&Buckle Chevron strap in ‘Fifty’ kleurstelling lijkt me wel aardig in de buurt te komen.

Iemand hier ervaring met deze combo? Ik heb voorlopig enkel NATO banden, dus telkens met een restje band bovenaan de 12u kant. Soms leuk, maar voor dit horloge zou ik wellicht een cleanere look verkiezen. Dan lijkt deze Chevron me wel erg geschikt?

2 likes

Ik moet zeggen dat ik twijfelde en nog steeds erg twijfel als ik hier foto’s zie passeren van de BB36 met zwarte dial. Ik vind 'm heel erg knap.
De BB58 ook, maar na hem nu enkele dagen gedragen te hebben is het nog geen ‘liefde op het eerste zicht’ type verhaal.
De BB36 vind ik knap, maar ik vraag me af of het echt x5 meer waard is dan pakweg mijn Seiko SARB033 die qua three hand layout het best goed doet. De SARB is wel 38mm en ietsje dikker. Maar de BB36 is dan weer niet zo dun en klein ogend als pakweg een Explorer, heb ik de indruk. Terwijl ik dat kleiner gevoel wel kan appreciëren…

Ook vind ik de list price van om en bij de €2700 best pittig voor een Tudor zonder inhouse movement. Die Sellita’s (of ETA’s) zijn wel onder handen genomen en zullen goed tijd houden, maar de krappe gangreserve vind ik toch maar wat matig…

Fotootje voor de sfeer :upside_down_face:

fa2d144790ee3baa0d0a698132323c5125547428_2_375x500

9 likes

Blijft mijn favo horloge!

11 likes

ik pas deze week op deze rakker, thanks @brotherofasonofalange :stuck_out_tongue:

11 likes

Mocht er iemand zin hebben in een Tudor Sub, doe dan een PB. Ik merk dat de click uit blijft.
Hij kan ook gewoon retour Jaap, maar zou het leuk vinden als hij binnen het forum blijft. Had een hele advertentie zitten tikken, maar blijkbaar op verwijderen gedrukt. Misschien is het een teken. :nerd_face::rofl:

16 likes